Gå til innhold

Ett døgn bare for oss selv :-)

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Neste helg skal barna (1, 4 og 6 år) overnatte hos slektninger ei natt, og min kjære og jeg skal ha ett helt døgn for oss selv :-)

Gleder meg! Det er snart to år siden sist vi hadde ei natt fri sammen.

Vi har ikke lagt noen planer ennå. Tror vi sover hjemme. Kanskje spise middag på restaurant, gå på kino, drikke vin og kaffe med baylis hjemme....kose oss... og ikke minst sove leeeenge på søndag!

Eller noe helt annet? Har noen et mer spennende forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186788-ett-d%C3%B8gn-bare-for-oss-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kos dere

Har tenkt tanken på hotell - men jeg tror faktisk vi blir hjemme. Vi har jo aldri huset for oss selv ellers...

Sex på badet var da veldig lite kreativt... Det har vi da stadig vekk :-)

Hva med i hagen eller bak en busk en eller annen sted i byen? ;)

neida, bare nyt "fridagen", og plei forholdet ;)

Annonse

Gjest kos dere

Vi har faktisk gjort det du skrev...flere ganger... :-)

Ikke sikkert at det blir noe så spennende neste helg!

Neida, trenger ikke å være noe spennende, for at man skal kose seg ;) Dere får det garantert helt topp uansett. Sex eller ikke sex... bare slapp av og kos dere i hverandres selskap uten å tenke på barna.. ;) Dere burde gjøre det litt oftere også =)

Gjest prust

Neida, trenger ikke å være noe spennende, for at man skal kose seg ;) Dere får det garantert helt topp uansett. Sex eller ikke sex... bare slapp av og kos dere i hverandres selskap uten å tenke på barna.. ;) Dere burde gjøre det litt oftere også =)

Mine foreldre og min søster bor her i byen, men de er lite innstilte på å ha ungene til overnatting. Som jeg skrev, er det snart to år siden vi hadde en natt fri sammen.

Vi har greit med barnevakt om kveldene, og vi reiser på turer med venninner/kamerater hver for oss, men fri sammen er det sjelden vi har...

Orker ikke mase særlig på dem heller, når jeg ser hvor langt inne det sitter for dem å si ja til overnatting.

Men gjett om vi skal kose oss til helga??!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...