Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eminem og du har hvertfall tenkt det samme..Jævlig morsomt sagt er det og, så det gjør jo ikke noe om flere sier det samme da..:-)

Hør første album, jeg har glemt hva sporet heter.

:-)

Ah, det Eminem du tenkte på? Jeg trodde du snakket om et nick her! :)

Hmmm, litt skremmende at jeg og Eminem mener det samme. :)

Jeg har forresten hans første album jeg også, selv om jeg ikke har hørt på det på mange år, men det kan godt være at noe ligger og vaker i underbevisstheten et sted.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Dorthe

11

• amber sun

10

• laguna1365380434

10

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Ah, det Eminem du tenkte på? Jeg trodde du snakket om et nick her! :)

Hmmm, litt skremmende at jeg og Eminem mener det samme. :)

Jeg har forresten hans første album jeg også, selv om jeg ikke har hørt på det på mange år, men det kan godt være at noe ligger og vaker i underbevisstheten et sted.

Kanskje..Det er en hylende morsom liten tekst da..Jeg pleier ikke å høre så voldsomt mye på Eminem, men han er tidvis helt jævlig morsom..:-)

Kusinen min har stjælt det albumet av meg og jeg klarer ikke å huske, så jeg kan ikke tipse om hva sangen heter..

Har det nesten på tunga, men bare nesten.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så er jeg ganske storforlangende på andre ting da ;o)

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje..Det er en hylende morsom liten tekst da..Jeg pleier ikke å høre så voldsomt mye på Eminem, men han er tidvis helt jævlig morsom..:-)

Kusinen min har stjælt det albumet av meg og jeg klarer ikke å huske, så jeg kan ikke tipse om hva sangen heter..

Har det nesten på tunga, men bare nesten.

Han har noen artige tekster. F.eks. husker jeg godt hans konedrap i låta "Kim" (tror jeg den heter) på hans andre album.

Veldig artig! :)

laguna1365380434
Skrevet

Han har noen artige tekster. F.eks. husker jeg godt hans konedrap i låta "Kim" (tror jeg den heter) på hans andre album.

Veldig artig! :)

Den er morsom! Også er "drug ballad" snerten!:-)

Skrevet

Hvorfor skal du gjøre det så innviklet?

Hva om du var fullt klar over da at kameraten din var imot utroskap?

Det hender da at venner snakker om slike ting.

Fordi det svært ofte ER innviklet.

Jeg har heller ikke skrevet at jeg aldri ville fortelle, men det ville ikke være noen "automatikk" i det.

Med vennlig hilsen

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Fordi det svært ofte ER innviklet.

Jeg har heller ikke skrevet at jeg aldri ville fortelle, men det ville ikke være noen "automatikk" i det.

Med vennlig hilsen

Da er vi enige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...