Gjest Experimentus Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har noen sett filmen "Roadtrip"? Der damen ved sæddonasjonssenteret utløser en orgasme/utløsning analt på den ene studenten. Jeg har hørt at dette er mulig flere steder. Jeg vil gjerne prøve dette på meg selv! Hvordan går jeg frem? Jeg er gutt... Det jeg har prøvd hittil er altså å putte fingeren inn i anus. Men jeg får ingen orgasme jeg... ikke er det spesielt godt heller. Rare greier! 0 Siter
jaime Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det funker nok bedre hvis noen andre gjør det på deg...eller skaff en liten vibrator av typen jenter bruker til G-punktet, kanskje. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Foreslår at du finner en stor slangeagurk som du kan bruke til å kjæle med innvollene dine. 0 Siter
Gjest Sindre JR. Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Foreslår at du finner en stor slangeagurk som du kan bruke til å kjæle med innvollene dine. Dette er bare tull. Slike orgasmer finnes ikke. Skaff deg et liv. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Tror nok du bare må prøve deg frem, evt. finne en bok eller noe slikt hvor du kan lese mer om det enn bare å "ha hørt om det". Selv har jeg ikke erfaring med det, men man skal vistnok kunne frembringe orgasme ved å stimulere prostatakjærtelen. ".................................." 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Tror nok du bare må prøve deg frem, evt. finne en bok eller noe slikt hvor du kan lese mer om det enn bare å "ha hørt om det". Selv har jeg ikke erfaring med det, men man skal vistnok kunne frembringe orgasme ved å stimulere prostatakjærtelen. ".................................." Kjertel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.