Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenner ikke på kjæresten min, og har aldri gjort det. Aldri hatt slike problemer tidligere. God sex, men ingen fysiske tegn på tenning slik at det lille ekstra mangler. Ikke lyst på kyssing.

Vi har vært sammen i 4 år.

Er det noe galt? Er glad i han. Bør jeg gi opp dette forholdet, eller bli? Har forsøkt alt, men det hjelper ikke. Tror aldri jeg har vært forelsket. Fysisk sett er han pen. Psykisk sett litt ulik meg.

Gjest poerca
Skrevet

Dette er ikke noe spesielt for deg. Dette er hverdagen for de mange kvinner som velger en litt spesiell for form prostitusjon, dvs den type prostitusjon som gjør at man ikke bryter ut av et forhold av økonomiske grunner, selv om man forlengst burde avsluttet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du er blitt sammen med en mann du aldri har tent på og aldri har vært forelsket i.

Der har du vel egentlig svaret ditt.

Skrevet

Ble sammen med han fordi han var snill, pen og morsom å være sammen med. Det har ingenting med økonomi å gjøre, jeg forsørger meg selv.

Skrevet

stakkars mann jeg skjønner heller ikke åssen du etter flere år først tenker over dette.jeg hadde ikke været sammen med en jeg ikke tenner på. venner finner man fordi den er snille og greie

Skrevet

Hei, hvordan i all verden har du holdt ut i 4 år??! Du hindrer deg selv fra å leve ut lidenskapelige følelser du helt sikkert vil finne i en annen mann. Ikke vær sammen med han bare fordi dere er så gode venner. Det er feil-Totalt feil grunnlag. Det er dette som kalles å ta til takke.........Gjør det slutt. Jeg vet det er vanskelig.........Ting tar tid, men dette har allerede tatt for lang tid. Gjør noe med det!

HØR PÅ DEG SELV: TENNER IKKE! Hvor døllt liv vil du egentlig ha???!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...