Gå til innhold

Turnover-tid forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jobbe med det eller gå

Man blir i et dårlig fungerende forhold kun hvis en ønsker å jobbe med forholdet og tror det kan bli bra.

Og legger ned energi i å få det til å fungere, gjerne søker hjelp utenfra hvis det kan hjelpe.

Hvis ikke, bryter man opp det dårlige forholdet, og sørger for å få en god periode hvor man har det ok med seg selv, uten å gå rett inn i et nytt forhold.

Det øker sjansen betraktelig til at man får det bedre emed seg selv, sine evt barn, sin eks og ikke minst i eventuelle senere nye forhold.

Å bli bare til en finner en ny, og gå rett over i et nytt forhold, er patetisk, og minsker sjansen for at nye forhold, og samarbeid med barn, eksfamilie osv, fungerer godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186863-turnover-tid-forhold/#findComment-1281967
Del på andre sider

Gjest En annen

Jeg hadde kommet til å gått for min egen skyld. Jeg tror ikke jeg hadde orket alt arbeidet med å starte et nytt forhold tett etter at det jeg trodde skulle vare livet ut, plutselig ikke gjorde det.

Jeg tror ikke jeg hadde orket noe mer enn kjekke menn som underholdt meg, for en periode. Så skulle jeg ha funnet meg en ny. Samboer eller ekteskap hadde nok ikke kommet på tale.

Sier jeg nå. Om forholdet ryker og årene går, vil jeg nok se annerledes på det?

Eller kanskje jeg finner det tilfredsstillende med korte og uforpliktende forhold, til romantikk, elskov og hete små weekendtreff i Roma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186863-turnover-tid-forhold/#findComment-1281987
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...