Gå til innhold

Hevn med nabokonas mann

Anbefalte innlegg

Gjest God venninne uansett

Min venninne liker ikke nabokona, så hun ligger med mannen hennes. Dette skyldes en krangel med nabokona. Jeg har forsøkt å fortelle henne at dette er umoralsk, dumt og å skyte spurv med kanon. Men venninnen min er i harnisk, og mener dette bare er det nabokona fortjener. Er dere enig? Jeg synes dette er ille altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186866-hevn-med-nabokonas-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Eeeh....

Høres ut som en teit unnskyldning for å rettferdiggjøre at hun ligger med mannen hennes.

Hvis det skulle være noe annet vil det jo være å selge seg selv billig spør du meg. Hun må jo like mannen hennes. Man ligger ikke med noen bare fordi man er sur på en annen.

Men det er klart: hvis nabokona er teit, så fortjener hun jo at veninna di ligger med mannen hennes!

Annonse

Gjest tjohooo

Eeeh....

Høres ut som en teit unnskyldning for å rettferdiggjøre at hun ligger med mannen hennes.

Hvis det skulle være noe annet vil det jo være å selge seg selv billig spør du meg. Hun må jo like mannen hennes. Man ligger ikke med noen bare fordi man er sur på en annen.

Men det er klart: hvis nabokona er teit, så fortjener hun jo at veninna di ligger med mannen hennes!

Hun fortjener at mannen er utro, fordi hun er teit???

Hjelp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...