Åsemor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Den får du selvsagt ikke her! Send mail til basse og spør. Mailadressa hans ligger litt rundtforbi her. 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Er du tottlete, tottlå? Strengt hemmelig. Send mail med bilde til [email protected] 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Er du tottlete, tottlå? Strengt hemmelig. Send mail med bilde til [email protected] Men tottlå er jo inne - forstod det som om det var adressen til galleriet hun var ute etter ... (har vel mista den ettersom alt annet har knela på datafronten der i gården). 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Men tottlå er jo inne - forstod det som om det var adressen til galleriet hun var ute etter ... (har vel mista den ettersom alt annet har knela på datafronten der i gården). *tenke* Er hun? Glemte det jeg. *slå meg hardt i hodet* Jeg er i søndagsmodus. 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Men tottlå er jo inne - forstod det som om det var adressen til galleriet hun var ute etter ... (har vel mista den ettersom alt annet har knela på datafronten der i gården). Har du sendt mail til henne? 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har du sendt mail til henne? Ja, jeg har sendt mail. ) 0 Siter
Gjest spør nå jeg Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 *tenke* Er hun? Glemte det jeg. *slå meg hardt i hodet* Jeg er i søndagsmodus. Hva er Galleriet? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hva er Galleriet? DOLs skrekkabinett. Best å holde seg unna 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hva er Galleriet? Bilder av faste dolere som tør å vise ansiktet sitt frem. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hva er Galleriet? Hvis du sender et bilde av deg til bassisten (på den e-postadressen som cecily skriver over her), så vil du få tilgang til et galleri over bilder av mange faste dolere. 0 Siter
Gjest gammmel doler Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 DOLs skrekkabinett. Best å holde seg unna Dø, jentene der inne er flotte de:-1 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Dø, jentene der inne er flotte de:-1 Jeg får tro på det da 0 Siter
Gjest gammmel doler Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg får tro på det da Hvem vil du se? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hva er Galleriet? Men du får ingen tilgang om du ikke bruker nicket ditt. 0 Siter
lurulf Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Dø, jentene der inne er flotte de:-1 Bare jentene som er flotte? Hva med DOL-gutta, er ikke de noe å samle på? 0 Siter
Gjest gammmel doler Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Bare jentene som er flotte? Hva med DOL-gutta, er ikke de noe å samle på? Joda, men det blir fra et annet syn;) 0 Siter
Gjest spør nå jeg Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Men du får ingen tilgang om du ikke bruker nicket ditt. Nei okey, men jeg har ikke lyst til å legge inn mitt bilde her uansett.. liker å være anonym. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.