Lillemus Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Bare jentene som er flotte? Hva med DOL-gutta, er ikke de noe å samle på? Dol-gutta er prakteksemplarer av mannekjønnet - så det så! ) 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Dol-gutta er prakteksemplarer av mannekjønnet - så det så! ) Godt å høre! Kanskje jeg skulle vurdere å melde meg inn så jeg kan ta en titt? Er f.eks mrxx der? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Godt å høre! Kanskje jeg skulle vurdere å melde meg inn så jeg kan ta en titt? Er f.eks mrxx der? Sånt forteller man ikke, du må melde deg inn og se selv. 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Sånt forteller man ikke, du må melde deg inn og se selv. Med andre ord så er han ikke der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Med andre ord så er han ikke der. Vi som er der holder kjeft om sånt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi som er der holder kjeft om sånt. Har mista url'en! Kan du maile meg den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har mista url'en! Kan du maile meg den? Minn meg på det på fredag, har ny maskin hjemme og den gamle står uten skjerm for tiden. Får ny skjerm i løpet av uka og får sjekket da. Har glemt å få over filene fra den gamle maskina skjønner du. 0 Siter
Gjest til galleriet Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har mista url'en! Kan du maile meg den? Sjekk mailen 0 Siter
Gjest til galleriet Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hæh? Ikkeno' der. Brukte mailadressa som sto på galleriet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Brukte mailadressa som sto på galleriet. [email protected] 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Brukte mailadressa som sto på galleriet. Ahh...den hadde gått i spamfilteret, gitt! 0 Siter
Gjest til galleriet Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ahh...den hadde gått i spamfilteret, gitt! Ja, det var riktig adresse. Fant du den? 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi som er der holder kjeft om sånt. Javel? Jeg har inntrykk av at dere skriver masse om hvem dere ser der, men det er kanskje bare om de som selv har innrømmet at de er i galleriet? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Javel? Jeg har inntrykk av at dere skriver masse om hvem dere ser der, men det er kanskje bare om de som selv har innrømmet at de er i galleriet? Jeg kommer aldri til å innrømme at jeg er der. 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg kommer aldri til å innrømme at jeg er der. Det er notert. Men er du lekker da? (Og verdt å ta en titt på? Selv om du ikke innrømmer det?) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det er notert. Men er du lekker da? (Og verdt å ta en titt på? Selv om du ikke innrømmer det?) Sånn er det bare;) http://www.bilmodeller.no/NZG.htm 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Sånn er det bare;) http://www.bilmodeller.no/NZG.htm Uff, nei uavhengig av hvem av dem du er, så er du ikke etter min smak 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Uff, nei uavhengig av hvem av dem du er, så er du ikke etter min smak Trodde du var som Babette, at du hadde en avslått bryter;) 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Trodde du var som Babette, at du hadde en avslått bryter;) Og jeg trodde du ville gi meg et bilde av Sawyer og si at det var deg... Da hadde jeg blitt fornøyd, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.