IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Og jeg trodde du ville gi meg et bilde av Sawyer og si at det var deg... Da hadde jeg blitt fornøyd, da! Bilde kan du få. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jatakk Har jo linket et av "førkrigsdato" her før, men regner med at et ferskt passer bedre. Da må jeg ha noen å sende det til:) 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har jo linket et av "førkrigsdato" her før, men regner med at et ferskt passer bedre. Da må jeg ha noen å sende det til:) Du kan sende til [email protected] 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Godt å høre! Kanskje jeg skulle vurdere å melde meg inn så jeg kan ta en titt? Er f.eks mrxx der? Nei, mrxx er ikke i galleriet:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, mrxx er ikke i galleriet:-) Greit å vite! Da er det jo ingen grunn til å melde seg inn der 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Greit å vite! Da er det jo ingen grunn til å melde seg inn der Hehe, men det er sikkert mange kjekkaser der:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.