Gå til innhold

Stor lyst på sex hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest sexy jeg ja

I det siste har jeg hatt enorm sexlyst, og spesielt har jeg dilla på sex med unge menn. Jeg er singel (skilt) og trives veldig bra med det. Har ikke planer om å endre på det, spesielt ikke siden jeg var gift lenge og mannen min var ikke snill i sengen. Jeg undertrykte mitt sexuelle behov i maaaaaaaaaaange år.

Det har blomstret opp nå, og jeg blomstrer opp også når jeg merker at jeg tiltrekker menn. Ikke minst at jeg tiltrekker dem som er opptil tyve år yngre enn meg. Sexbehovet varierer, og når jeg føler lyst går jeg og finner noen. Den siste uken har jeg hatt tre forskjellige, derav to unge jeg ikke kjente og ikke kommer til å se igjen.

Egentlig stortrives jeg med dette så lenge jeg kan holde det hemmelig, og min nærmeste omgangskrets ikke vet noe om det. Men dette er toppsecret, selvom jeg ikke gjør noe ulovlig. Jeg tiltrekkes ikke av ungdommer, de må være over tyve år. Der går grensen. De jeg har vært sammen med synes også at det er veldig spennende med ons med en voksen, erfaren dame.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186925-stor-lyst-p%C3%A5-sex-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexy jeg ja

Stå på, det er godt, sunt og herlig. Men det tross alt ennå bedre med en voksen erfaren mann som tar hensyn, gir deg tid, koser deg skikkelig og gir deg full pott. Unge gutter er ofte for raske og urutinerte?

Du har rett i at de voksne mennene er bedre, men av en eller annen grunn er det i øyeblikket utrolig opphissende for meg å være sammen med unge gutter.

Takk for positive ord. Det er godt at noen forstår hvor godt dette er, for ikke å snakke om spennende. Det er godt å slå ut håret skikkelig.

Annonse

Hehe, nå kjenner jeg at jeg blir litt petter smart, og lurer på om folk ville ha vært like oppmuntrende hvis det var en mann som hadde skrevet dette innlegget.

Menn som jakter på jenter 20 år yngre enn dem selv står i fare for å bli kalt gamle griser og patetiske og mere til.

Mens kvinner ofte blir møtt med "you go, girl" og "kos deg".

Pussig fenomen.

Jeg kjenner meg litt igjen i det du forteller selv om jeg sannsynligvis er noe yngre enn deg. (30 år)

For et tre år siden endte et 7 år langt forhold og veldig mye endret seg. Etter at det verste sjokket hadde gitt seg åpnet det seg en helt ny verden! Det var faktisk noen andre enn eksen som satte pris på meg... mange faktisk! Dette ga meg et helt nytt skyv i livet og hjalp meg å legge vonde minner bak meg. Etter et par år med ganske mange forskjellige partnere og et par kortvarige forhold er jeg nå på vei inn i et seriøst forhold. Jeg angrer absolutt ingenting. Jeg har hatt masse god sex og faktisk fått mye godt vennskap. (ganske fornøyd med å ha vært flink med beskyttelse og)

Nyt denne tia i fulle drag du, det er fullt lov å leve livet!

Gjest maria magdalena

Kan ikke skjønne at det å ha sex med så unge menn gir deg annet en bra selvtillit (selvom de jo tenner på hva som helst omtrent). De har jo ikke mye erfaring og de er ikke akkurat kjent for å ta seg så mye av dama, hvertfall ikke på ons. At du som tydeligvis har vært undertrykt får noe ut av det er for meg et mysteri, men det er vel den typen sex du er vant til.

Hvorfor ikke heller få en erfaren elsker, en som kan gi deg alt du vil ha?

Hehe, nå kjenner jeg at jeg blir litt petter smart, og lurer på om folk ville ha vært like oppmuntrende hvis det var en mann som hadde skrevet dette innlegget.

Menn som jakter på jenter 20 år yngre enn dem selv står i fare for å bli kalt gamle griser og patetiske og mere til.

Mens kvinner ofte blir møtt med "you go, girl" og "kos deg".

Pussig fenomen.

Hehe, akkurat det tenkte jeg også. Du kan tro hva som hadde blitt svart hvis det var jeg som hadde skrevet et slikt innlegg.

Hehe, akkurat det tenkte jeg også. Du kan tro hva som hadde blitt svart hvis det var jeg som hadde skrevet et slikt innlegg.

Antakelig noen spydige bemerkninger om hvor innbilsk og patetisk du er, som krampaktig prøver å holde på ungdommen ved å jakte på den...

Hva tror du dette kommer av? Er poenget at det stort sett er kvinner som setter dagsorden på disse sidene, og at kvinner har lettere for å sympatisere med andre kvinner?

Eller synes menn også at det er mer akseptabelt med eldre kvinner som nedleggger yngre menn? Har playgirls høyere anseelse ann playboys?

For øvrig kan jeg betro deg at jeg ikke har sansen for "lammekjøtt".

Hardhendt fomling og egoistiske elskere har jeg vokst fra for lengst. Ikke sånn å forstå at alle unge menn er dårlige elskere, men de får en annen ro over seg med årene.

Ikke tenner jeg på unge kropper heller. Synes mange unge menn ser veldig femi og jentete og jålete ut.

*logrer*

Annonse

Gjest Ramina

Synes det er skvært nok jeg da om alle involverte er klar over spillereglene.

Og at du sikrer deg mot kjønnssykdommer som, hvis du ikke gjør det, kan gi problemer til neste kar.

Og at du fortsetter å holde på alderen og ikke går for langt nedover til du møter "guttunger".

Antakelig noen spydige bemerkninger om hvor innbilsk og patetisk du er, som krampaktig prøver å holde på ungdommen ved å jakte på den...

Hva tror du dette kommer av? Er poenget at det stort sett er kvinner som setter dagsorden på disse sidene, og at kvinner har lettere for å sympatisere med andre kvinner?

Eller synes menn også at det er mer akseptabelt med eldre kvinner som nedleggger yngre menn? Har playgirls høyere anseelse ann playboys?

For øvrig kan jeg betro deg at jeg ikke har sansen for "lammekjøtt".

Hardhendt fomling og egoistiske elskere har jeg vokst fra for lengst. Ikke sånn å forstå at alle unge menn er dårlige elskere, men de får en annen ro over seg med årene.

Ikke tenner jeg på unge kropper heller. Synes mange unge menn ser veldig femi og jentete og jålete ut.

*logrer*

Ja, gjett hva jeg måtte ha godt i gjennom hvis jeg hadde skrevet innlegget.

Tror at det er flere årsaker til at dette er slik som det er. Det har i "all tid" vært akseptert at mannen skal være eldre enn kvinnen, i alle fall innenfor visse grenser. Derfor er det nok lettere for oss menn å godta at kvinner nå vil knulle yngre menn.

Jentene begynner nå å ta etter og derfor synes de det er greit.

Det samme er det når aldersforskjellen blir ekstra stor. Det har vært mer vanlig at menn har hatt yngre elskerinner, men da har det alltid vært slik at mannen er en gammel gris. Da er det jenta som har blitt lurt av mannen, aldri omvendt.

Det har jo vært slik at jenta ikke skulle vise lyst og være kåt, de skal stå der fromme og uskyldige. Når nå dette er lov så har jentene lett for å støtte dette selvsagt og derfor godtar lettere at jenta nå kan forsyne seg av det meste. Vi menn har alltid hatt lov til å forsyne oss og derfor er det lettere for oss å akseptere at jentene begynner også. Selv om ikke alle menn er enige i det.

Vi menn må nok fortsatt leve med "gammel gris" stempelet i flere generasjoner.

Du må ikke logre slik, jeg har vært gressenkemann i snart en uke. Nå er du herved advart.

Ja, gjett hva jeg måtte ha godt i gjennom hvis jeg hadde skrevet innlegget.

Tror at det er flere årsaker til at dette er slik som det er. Det har i "all tid" vært akseptert at mannen skal være eldre enn kvinnen, i alle fall innenfor visse grenser. Derfor er det nok lettere for oss menn å godta at kvinner nå vil knulle yngre menn.

Jentene begynner nå å ta etter og derfor synes de det er greit.

Det samme er det når aldersforskjellen blir ekstra stor. Det har vært mer vanlig at menn har hatt yngre elskerinner, men da har det alltid vært slik at mannen er en gammel gris. Da er det jenta som har blitt lurt av mannen, aldri omvendt.

Det har jo vært slik at jenta ikke skulle vise lyst og være kåt, de skal stå der fromme og uskyldige. Når nå dette er lov så har jentene lett for å støtte dette selvsagt og derfor godtar lettere at jenta nå kan forsyne seg av det meste. Vi menn har alltid hatt lov til å forsyne oss og derfor er det lettere for oss å akseptere at jentene begynner også. Selv om ikke alle menn er enige i det.

Vi menn må nok fortsatt leve med "gammel gris" stempelet i flere generasjoner.

Du må ikke logre slik, jeg har vært gressenkemann i snart en uke. Nå er du herved advart.

Jeg er enig i det du skriver, men samtidig tror jeg denne forskjellbehandlingen viser seg på flere områder enn ved aldersforskjell.

F. eks. vil en kvinne som klager over en feit og slaskete mann, lettere få forståelse for at hun ikke vil ligge med ham, enn en mann som klager over feit kone som han ikke tenner på.

Og:

La oss si at en gjeng sitter og sludrer på dagtid på en kafe. En kvinne ser på klokka og reiser seg: "Nå må jeg hjem og sette på potetene". "Næmen stakkar", sier de andre kvinnene. "Hva slags hustyrann er hun gift med?"

La os si at en mann ser på klokka og reiser seg med samme replikk. "Du verden, så flott! Slike menn vil vi ha", lyder det da fra kvinnene.

mil1365380270

Jeg er enig i det du skriver, men samtidig tror jeg denne forskjellbehandlingen viser seg på flere områder enn ved aldersforskjell.

F. eks. vil en kvinne som klager over en feit og slaskete mann, lettere få forståelse for at hun ikke vil ligge med ham, enn en mann som klager over feit kone som han ikke tenner på.

Og:

La oss si at en gjeng sitter og sludrer på dagtid på en kafe. En kvinne ser på klokka og reiser seg: "Nå må jeg hjem og sette på potetene". "Næmen stakkar", sier de andre kvinnene. "Hva slags hustyrann er hun gift med?"

La os si at en mann ser på klokka og reiser seg med samme replikk. "Du verden, så flott! Slike menn vil vi ha", lyder det da fra kvinnene.

Og hvis en mann sier til kompisene at han må hjem og sette på potetene, da sier de..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...