Gå til innhold

Stor lyst på sex hele tiden

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Så moralen er at begge kjønn har mest sympati med sitt eget kjønn? Er det virkelig så enkelt?

Vet ikke, jeg. Tror det er personavhengig. Har aldri fått ros av venninner for sånne ting, kommer mer spottende latter fra den kanten. Enten fordi de tror jeg tuller, eller fordi de selv skal ha en øl til før de skal hjem ;-)

Samboeren roser meg da, han er ikke helt dum ;-)

Fortsetter under...

Jeg er enig i det du skriver, men samtidig tror jeg denne forskjellbehandlingen viser seg på flere områder enn ved aldersforskjell.

F. eks. vil en kvinne som klager over en feit og slaskete mann, lettere få forståelse for at hun ikke vil ligge med ham, enn en mann som klager over feit kone som han ikke tenner på.

Og:

La oss si at en gjeng sitter og sludrer på dagtid på en kafe. En kvinne ser på klokka og reiser seg: "Nå må jeg hjem og sette på potetene". "Næmen stakkar", sier de andre kvinnene. "Hva slags hustyrann er hun gift med?"

La os si at en mann ser på klokka og reiser seg med samme replikk. "Du verden, så flott! Slike menn vil vi ha", lyder det da fra kvinnene.

Du har helt rett.

Men en mannsflokk vil nok le litt hvis en mann sier han skal hjem og sette på potenene. Men likevel begynner det også å bli akseptert blant menn. Det er ikke så skamfult å innrømme noe sånt lenger.

Gjest husfrid

Du har helt rett.

Men en mannsflokk vil nok le litt hvis en mann sier han skal hjem og sette på potenene. Men likevel begynner det også å bli akseptert blant menn. Det er ikke så skamfult å innrømme noe sånt lenger.

Det er vel forholdsvis lenge siden slikt ikke var stuerent. En generasjon? Jeg er 28, og det er hvertfall helt vanlig at gutta gjør like mye som jentene av slikt.

Det er vel forholdsvis lenge siden slikt ikke var stuerent. En generasjon? Jeg er 28, og det er hvertfall helt vanlig at gutta gjør like mye som jentene av slikt.

Nja, lenge siden og lenge siden. Det er ikke så uvanlig at menn gjør veldig lite hjemme. Det er bare å lese alle innleggene her inne det. Det betyr at menn ikke er vant med å gjøre så mye hjemme.

Derfor er det heller ikke 100 % stuerent å være huslig, men det kommer seg heldigvis.

Gjest har nok erfaring

Kan ikke skjønne at det å ha sex med så unge menn gir deg annet en bra selvtillit (selvom de jo tenner på hva som helst omtrent). De har jo ikke mye erfaring og de er ikke akkurat kjent for å ta seg så mye av dama, hvertfall ikke på ons. At du som tydeligvis har vært undertrykt får noe ut av det er for meg et mysteri, men det er vel den typen sex du er vant til.

Hvorfor ikke heller få en erfaren elsker, en som kan gi deg alt du vil ha?

Tror ikke du har forstått innlegget mitt hvis du tror at jeg har liten eller ensidig erfaring av sex. Jeg skrev klart og tydelig at jeg har enorm sexlyst og at i øyeblikket tenner jeg på unge menn. Synes det høres ut som du har ganske ensidig erfaring med unge menn siden du generaliserer slik. Det er ingen synd på meg når det gjelder å nyte sex. Jeg har lært å stille krav i sengen og forlange;)

Gjest maria magdalena

Tror ikke du har forstått innlegget mitt hvis du tror at jeg har liten eller ensidig erfaring av sex. Jeg skrev klart og tydelig at jeg har enorm sexlyst og at i øyeblikket tenner jeg på unge menn. Synes det høres ut som du har ganske ensidig erfaring med unge menn siden du generaliserer slik. Det er ingen synd på meg når det gjelder å nyte sex. Jeg har lært å stille krav i sengen og forlange;)

Det er ikke akkurat noen hemmelighet at unge menn nødvendigvis ikke har så mye erfaring og er så gode i senga som de som har vært i gamet en stund. Men liker man fomling og egoistiske menn så er det jo noe å satse på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...