Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Mette Moen. Jeg er en gutt på 18 år og er sammen med ei jente. vi har sex ofte og bruker kondom.

I dag hadde vi litt samleie før jeg tok på kondomen, men vi hadde ikke samleie lenge før jeg trakk meg ut for å ta på kondomen. Det var da jeg merket at det var kommet noe hvitt Sæd-aktig stoff på penisen min.

Jeg ble litt paff da jeg trodde det var sperm, men jeg pleier vanligvis ikke få noe sperm-utløsning under samleie uten å få utløsning og orgasme. Det var litt for mye hvitaktig stoff til at det kunne vært sæd også.

Jeg håper noen her kan gi meg litt informasjon om utflod, menstrasjon og eggløsning da jeg har lest noen av innleggene her, uten å få noe konkret utavdet som kan brukes i min situasjon.

Hilsen Rådløs og Redd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18697-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Rett foer eggloesning kan det komme kraftig utflod, men det er gjerne klart. Saa kan det ogsaa vaere sopp som er hvit og klumpet (som pultost), men det er ikke smittsomt, bare vask deg som vanlig etter samleie. Noen kvinner kan av andre grunner ha en del utflod uten at det er unormalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18697-hjelp-meg/#findComment-83436
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...