Gå til innhold

Ekkelt på dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja.

Det kan virke som mange bruker akkurat det som argument for sine mange nickbytter. Kanskje for å unngå å bli stemplet som feig fordi en ikke vil stå for det en sier og mener med eget nick.?

* *

Nå får jeg vel pepper og protester på det jeg skrev her, men det får bare være.

"Kanskje for å unngå å bli stemplet som feig fordi en ikke vil stå for det en sier og mener med eget nick.?"

Hvis det er _det_ som er å "spionere på" og "å være ute etter" - så har de i såfall rett heh-heh :-)

"Nå får jeg vel pepper og protester på det jeg skrev her, men det får bare være."

Du får bytte nick, da :-)

"................................."

Skrevet

"Kanskje for å unngå å bli stemplet som feig fordi en ikke vil stå for det en sier og mener med eget nick.?"

Hvis det er _det_ som er å "spionere på" og "å være ute etter" - så har de i såfall rett heh-heh :-)

"Nå får jeg vel pepper og protester på det jeg skrev her, men det får bare være."

Du får bytte nick, da :-)

"................................."

"Du får bytte nick, da :-)"

Næsj, bytter ikke nick jeg! :)

Skrevet

"Du får bytte nick, da :-)"

Næsj, bytter ikke nick jeg! :)

Jeg vet det - det var en henvisning til det trådstarteren her klager og syter over :-)

"..................................."

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det hadde jeg tatt som en påskjønnelse:)

Ørkenvandreren
Skrevet

Sikkert ekkelt, men noe man risikerer når man skriver under fast nick, og DOLs søk-funksjon er som den er.....

Man bør være varsom med å utgi detaljer som kan bidra til at du blir identifisert, det gjelder vel på DOL som på andre nettsteder, chatte-steder, etc.

Gjest Hvilket forum?
Skrevet

Det er vel flere enn en spion her inne. Har flere ganger registrert at folk (ikke bare ett nick) henvíser til hva en har sagt tidligere.

Det eneste det beviser for meg er at de som spionerer tilbringer ALT FOR MYE TID på dol. Men, de har kanskje ikke noe bedre alternativ?

Man ser ikke bare spionering, men også andre fenomoener som forekommer i det virkelige liv: mobbing.

Slik jeg så det ble snilen mobbet bort fordi hun ga veldig gode forklaringer på seksualitetsforumet og ga uttrykk for hvor fint hun og typen hadde det.

hva skjer med lillemus nå i dag når hun fortelller hvor flott hun og typen har det? hun får pepper.

"hva skjer med lillemus nå i dag når hun fortelller hvor flott hun og typen har det? hun får pepper."

Hvilket forum var dette på da?

laguna1365380434
Skrevet

Sånt klarer jeg ikke å la meg plage av..

Det finnes sikkert de her som legger mer i dol og folkene her enn hva som burde legges, men jeg har vondt for å tro at dette medfører negative konsekvenser for meg (eller noen andre for den del) rent personlig.

I verste fall kunne jeg jo noen finne på å skrive noe stygt til meg. Det takler jeg.

Jeg har nok vondt for å tro at det sitter noen her inne som både ville være sprø nok og ha gidd og ressuser nok til til å finne ut hvem jeg er og samtidig gidde å komme å f.eks slå meg i hodet i en bakgate en mørk kveld;-)

Jeg tror ikke jeg har det i meg å genere denslags engasjement;-)

Som dagt, i verste fall risikerer jeg et hatsk innlegg eller tre..Det takler vel de fleste? Da har man stort sett enten sagt noe en bør vente seg litt pepper for, eller så snakker man med en av snålingene her..Jeg overlever begge deler hvertfall;-)

Det er jo bare på gøy, og det blir gøyere når man forholder seg til nick man ser igjen..

Jeg synes de som bytter nick hele tiden (ofte grunnet pur hersketeknikk og/eller for meg en helt uforståelig paranoia) er skikkelig ekle:-P

Så det så:-P

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Som andre sier: man får bruke huet når man poster. Om andre ikke gjør det, er det deres problem. Og det er helt frivillig å være her :)

Når det er sagt er det jo ingen hemmelighet at mange har tatt konsekvensen av det, og dermed funnet seg andre steder å være...

Angela1365380318
Skrevet

Dersom det er noe alvorlig og du føler det som en trussel mot deg fysisk så får du kontakte webmaster, han kan ofte si om en person har brukt ulike nick. Om det fører til psykiske plager for deg så er det fritt for å logge seg av, alle snakker og skriver inn innlegg av fri vilje. Dessuten så undertegner du jo når du melder deg inn at det er ok for deg at dine innlegg kommer på trykk (anonymisert) i landets største ukeblader og magasiner, så om man ikke kan stå for det man har sagt så bør man heller ikke si det her inne. Dine ord kan dukke opp på dol senere eller i postkassen din og enten blir man her og finner seg i det eller så finner man seg en ny hobby.

Skrevet

Er det virkelig _så_ lite under kofta di?:)

Skrevet

Jeg synes stort sett folk er hyggelige her inne men kan være enig i at de med klisterhjerner (søkeknapp) som slenger dritt, står jeg helst over. Ikke så ofte det skjer da, men det skjer. Jeg har fått et par skikkelige "nesestyvere" jeg men de har blitt slettet

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du høres utrolig paranoid ut.

Dessuten er det ufattelig feigt å insinuere på denne måten uten å sette idioten du åpenbart tror forfølger deg til veggs.

Gjest papirtiger
Skrevet

Vil du være anonym, så forteller du selvsagt ikke om private ting.. Ikke noe problem å være anonym med fast nick.

Personlig synes jeg det er slitsomt med folk som tydeligvis bytter nick for å slippe unna sine motbydelige meninger. En annen fordel med faste nick er at det er lettere å unngå innlegg fra noen idioter her :)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Auda! Gærninger finnes overalt.

Gjest noya-noya
Skrevet

Auda! Gærninger finnes overalt.

Folk med overutviklede paranoide trekk får sant nok problemer her:0)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Folk med overutviklede paranoide trekk får sant nok problemer her:0)

Ja, og det er samtidig fornuftig å ha en klar grense for når man skal sette punktum når man skriver for å unngå slikt.

Gjest noya-noya
Skrevet

Ja, og det er samtidig fornuftig å ha en klar grense for når man skal sette punktum når man skriver for å unngå slikt.

Tror her er snakk ting som er skrevet på ren leven. Intet ondsinnet.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Tror her er snakk ting som er skrevet på ren leven. Intet ondsinnet.

Vi får anta dèt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...