Gå til innhold

så sitter jeg i det igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest forbannet som faen

Har skrevet inn her om mine svigerporblemer før, og dere har hjulpet, føler meg komplett dust som ikke klarer meg alene men må komme tilbake, har brukt litt forskjellige nick for å beskytte meg mot å bli igjenkjent, så er her saken:

Familien til typen er av den typen at visst folk skulle rangeres så hadde disse havnet nokså lavt nede. Få jobber, dårlig økonomi, de fleste går fra hværandre etter å ha fått barn osv. Så innimellom kommer svigermor til meg for å låne penger, hun mottar all mulig hjelp og støtte, jeg er en student som må bruke fritiden min på å tjene det jeg vil ha, siden ellers studerer jeg. Hun sitter hjemme, ungen er i barnehagen og huset ser ikke ut så kun Gud og hun vet hva hun driver på med i all fritiden sin.

Hun må låne penger av folk innimellom og sønnen har spesifikt sagt til henne at hun ikke får spørre meg, og til meg ikke lån henne penger. Når hun ber meg ber hun meg også om å ikke si noe til han, noe jeg gjør og ber han ikke si at jeg har sagt det til henne. Det er han jeg er sammen med og jeg vil ha et forhold uten hemmligheter, det blir i hværtfall feil om vi skal ha hemmeligheter om den andres familie synest jeg...