Gå til innhold

Mensen kom igjen den....uff!!

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Jada,den måtte komme denne måneden også,men det hadde jeg egentlig regnet med,så jeg ble egentlig ikke så skuffet.

Samtidig må jeg jo si at jeg er litt misunnelig på de som har klart det på første forsøk...Jeg har jo 2 barn fra før, men nå har jeg ny sanmboer..Med nr.1 ble jeg gravid på andre forsøk og nr 2 ble dessverre til etter en svært så fuktig tur på byen,og ikke planlagt,men velkommen til verden.Da var jeg garantert ikke så oppsatt på å bli gravid som jeg er nå.Selv synes jeg at jeg har slappet bedre av i forhold til det å bli gravid,men tror det sirkulerer mye i hodet allikevel.Må jo også innrømme at det har blitt lite sex oppi all flytting o.l. så denne mnd gjelder det å stå på!

Uff,jeg er nok litt lei meg innerst inne....:-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187082-mensen-kom-igjen-denuff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkuret oppdaget denne fantastiske siden og finner mye trøst i den. Vi har prøvd nå i snart 2 år. Jeg har 2 barn fra før og hadde ingen problem med å bli gravid. Jeg har også ny mann i mitt liv. Problemet er at jeg har så uregelmessig syklus. Jeg tok en gravitest i går og neg, men ingen mens. Går på mye hormoner o.l. Men gi ikke opp. Vi skal klare det til slutt vi å.

Lykke til med dere

Gjest Dolly24

Har akkuret oppdaget denne fantastiske siden og finner mye trøst i den. Vi har prøvd nå i snart 2 år. Jeg har 2 barn fra før og hadde ingen problem med å bli gravid. Jeg har også ny mann i mitt liv. Problemet er at jeg har så uregelmessig syklus. Jeg tok en gravitest i går og neg, men ingen mens. Går på mye hormoner o.l. Men gi ikke opp. Vi skal klare det til slutt vi å.

Lykke til med dere

Denne siden er bare helt fantastisk.Det er så godt å kunne dele sine tanker med noen her som forstår en,for gubben her i huset er ganske kjei dette maset her med el,mensen og vonde pupper, så jeg har sluttet å stri med han om det.Tar det heller ut her.Oh,jada vi skal få det til,men hjernen må slutte å tenke såå mye på det,og det er ikke lett gitt.Vi får trene på det så lenge.Lykke til!!!

Lykke til med dere

Velkommen til siden, håper det blir et kortvarig opphold og at du kan flytte til graviditetsforumet.

c",)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...