Gå til innhold

Naturmiddel mot ereksjonssvikt.

Anbefalte innlegg

Romulus1365380872

Jeg har prøvd det potensfremmende naturpreparatet Goldendragon to-tre ganger, med meget god effekt. Preparatet er reseptfritt og i flg. pakningsvedlegget fri for bivirkninger. Forrige gang jeg brukte Goldendragon (1 kapsel) var effekten den samme gode, men dagen etter fikk jeg en meget kraftig hodepine som vedvarte hele dagen. Hodepinetabletter (Paracet) fjernet smertene bare til en viss grad. - Mitt spørsmål er derfor: Betyr denne reaksjonen at jeg bør holde meg unna naturpreparatet Goldendragon? Knytter det seg i det hele tatt noen risiko til det å bruke slike naturpreparater?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187094-naturmiddel-mot-ereksjonssvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til dette middelet, har bare såvidt hørt ordet før og det var i dette forumet bare for en uke eller to siden.

Men det er vanskelig å si om årsaken til hodepinen var Goldendragon når det bare har skjedd en gang.

Du får prøve deg frem og se om det har noen sammenheng. Kan jo være tilfeldig at du fikk hodepine dagen etter.

Hvis det er en sammenheng så må du selv avgjøre om du bør fortsette å bruke det.

Rart dette middelet ikke er mer kjent, hvis det har det virkningen du sier at det er. Det er jo kjempebra at det hjelper:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...