Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest våryr

Jeg skrev et tidligere innlegg om at jeg flørta med snekkeren som bygger huset mitt. Skrev dette innlegget i mars/april. Vi er nå sammen og har det veldig bra. Nå er jeg 25 og han 28 og han er en kjempe gutt som jeg er blitt veldig glad i . Det tror jeg han er i meg og for her en kveld når jeg kom hjem fra trening lå det en bok på bordet som handlet om det første ekteskapet og hvordan man skulle gå frem på den perfekte måten når enn skulle fri..!? Jeg fikk litt panikk. Har ikke nevnt til han at jeg så den boka,men ville kjo tro at det hadde noe med meg å gjøre. Jeg er jo kjempe glad i han,men har vel ike akkuratt begynnt å tenke så langt enda. Og i tillegg til at jeg fant denne boken så spør han meg stadig om jeg ikke skal slute på p-pillene snart. Jeg vil jo ha barn med han,men kanskje vente et år eler to til. Jeg har jo ikke vært sammen med han så lenge. Elller er det bare jeg som er litt treig.....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187096-jeg-som-fl%C3%B8rta-med-snekkeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be ham roe ned litt du, kanskje han tror han må være så frempå for å holde på deg?

Jeg hadde fått hetta om ekteskap og unger hadde vært et hett tema alt etter en mnd...!

Enig med du - jeg hadde gått lukt i dekning da....men så vil jeg aldri gifte meg eller ha barn heller, da. :P

skorpionfisken

Jøss, snakker om mann med panikk som en dame hvor klokka går.

Du får ta jobben med å ta det med ro her. Signaliser at din drøm alltid har vært å forlove deg i mai, når knoppene brister (da har du ett år på deg nesten) og så etterpå nyte forlovelsestida i minst ett år, for du skal bare gifte deg en gang, og bryllupsplanlegging tar tid.

Fall i staver når du ser en baby, men pris deg samtidig lykkelig over at du slipper bleieskift og nattevåk i ennå et par år. For noe svangerskap vil du ikke ha før etter at du har gifta deg. Vil ikke ødelegge bryllupet med svangerskapskvalme eller barnegråt/amming.

Hadde jeg vært sammen med en partner kun i en måned eller to og noe sånt hadde kommet opp hadde jeg trukket meg raskt unna. Det er altfor tidlig å begynne å tenke slik.

Dere kjenner hverandre ikke en gang, dere vet ikke hvordan det er å bo sammen, dere kjenner ikke hverandres gode og dårlige vaner og egenskaper, osv. I tillegg er dere i forelskelsesfasen ennå og bare det i seg selv gjør at man ikke tenker klart og rasjonelt.

Tootsieroll1365380854

Jøss, snakker om mann med panikk som en dame hvor klokka går.

Du får ta jobben med å ta det med ro her. Signaliser at din drøm alltid har vært å forlove deg i mai, når knoppene brister (da har du ett år på deg nesten) og så etterpå nyte forlovelsestida i minst ett år, for du skal bare gifte deg en gang, og bryllupsplanlegging tar tid.

Fall i staver når du ser en baby, men pris deg samtidig lykkelig over at du slipper bleieskift og nattevåk i ennå et par år. For noe svangerskap vil du ikke ha før etter at du har gifta deg. Vil ikke ødelegge bryllupet med svangerskapskvalme eller barnegråt/amming.

Guri, så lurt! Skjønner jeg har litt å lære når det gjelder kvinnelist ;O)

Annonse

du er IKKE treig.....be han jobbe et par uker i en barnehage så skal han nok bli kurert ei god stund fremover. minn han på at det er stor forskjell på å låne noen unger avogtil og på å faktisk ha dem døgnet rundt.....frir han kan du jo svare: ja, om et par tre år:)

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Jeg hadde nok blitt skeptisk om en mann hadde begynt å snakke om baby og ekteskap etter en måneds bekjentskap. Selv om jeg begynner å nærme meg peppermøalderen, og i følge klisjeene skal være bekymret for min biologiske klokke eller hva det heter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...