Gå til innhold

Utsettelse av menstrasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvilken p-pille bruker du? Hvis du bruker pille med samme hormon i alle tabletter, fortsetter du rett paa neste brett. Bruker du trefasepille, fortsetter du med siste farge paa brettet til et par dager foer du oensker aa ha menstruasjon. Du er sikker hele tiden.

Mette Moen, Gynekolog

Hvilken p-pille bruker du? Hvis du bruker pille med samme hormon i alle tabletter, fortsetter du rett paa neste brett. Bruker du trefasepille, fortsetter du med siste farge paa brettet til et par dager foer du oensker aa ha menstruasjon. Du er sikker hele tiden.

Det var jeg som lurte på å utsette mensen. De p-pillene jeg bruker heter trionetta. Hvordan skal jeg starte på det brette. Kan jeg starte rett på et nytt brett, eller ved en av de fargene.

Mette Moen svarer ikke på innlegg som er lagt ut under andre innleg. Skriv et nytt. Jeg synes å huske (sluttet i fjor vår etter 8 års bruk av trionetta21) at for å utsette mensen, må man begynne bakerst på neste brett.De gule pillene, men for å være helt sikker kan du bare legge ut et nytt innlegg!

• 4 måneder senere...

Mette Moen svarer ikke på innlegg som er lagt ut under andre innleg. Skriv et nytt. Jeg synes å huske (sluttet i fjor vår etter 8 års bruk av trionetta21) at for å utsette mensen, må man begynne bakerst på neste brett.De gule pillene, men for å være helt sikker kan du bare legge ut et nytt innlegg!

Jeg lurte på hvordan man skal gjøre det når man skal utsette mensen med p-piller. jeg bruker Trionette

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...