Gå til innhold

ÅÅ, noen som vet noe om dette..?Ang, gynekolog, mulige underlivsinfeksjoner++

Anbefalte innlegg

Gjest elliss

Mitt underlivs slitsommme historie er følgende,

Jeg skiftet partner, driver med han enda, men i øyeblikket jeg gjorde det har jeg hatt noen problemer.

Jeg fikk sopp gjentatte ganger, men nå gikk han også på en kur, slik at problemet burde ordnet seg.

MEN tror du ikke jeg har de samme symptomene igjen, bare en to uker etter jeg slukte en difuclan pille og problemer forsvant dagen etter. Hadde sex med fyren i helgen(med kondom), og dagen etter dukket symptomene opp...IGJEN..sukk.

Så var hos legen og avtalte time imorgen. De har imidlertid sendt en lab prøve av meg til undersøkelse tidligere, som jeg fikk resultat av idag. Det sto følgende:

"prøve sendt til dyrking-ingen sopp vekst".

Fikk ikke snakket om hva dette betydde siden jeg har time først imorgen. Men det er da nærliggende å tro at jeg da ikke har sopp..??

Men hva i alle dager er dette da? Jeg har symptomer som kløe, rødhet, sårhet, hvit tykk utflod.

Spm mitt er derfor, er det andre infeksjoner/sykdommer som har disse symptomene?Hva heter de isåfall?

Et til....Av prøven jeg beskrev ovenfor, det er riktig å forstå at det ikke er sopp eller?

Dette ble langt og litt teit, men hååper noen har giddet og lest, og enda bedre, muligens har noen interessant opplysninger vedr.det jeg spør om.

TAKK isåfall ;)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...