Gå til innhold

er så kresen når det gjelder gutter:

Anbefalte innlegg

Gjest er så kresen

Hei!!

Jeg har en venninde som sier hun er så kresen når det gjelder gutter. Hun vet hva hun vil ha,men finner det aldri. Hun er en jente som er veldig pen og kunne sikkert ha fått mange gutter til nå,men hun vil ikke ha de for di har ikke det hun leter etter. Hun lurer nå på om hun noen gang vil få seg en ny kjærste. Hun har vært singel i nesten 3 år og begynner å bli lei av dette,men hun gidder heller ikke bare å innlede et forhold til en gutt bare for å få seg kjærste noe jeg skjønner veldig godt,men kommer hun til å finne en ny kjærste som har det hun leter etter?

Fortsetter under...

Gjest hver sin smak ;)

Spørs HVOR kresen hun er. Hvis han skal være helt perfekt, og f.eks absolutt ikke ha lyst hår, eller mangler en finger, så syns jeg hun overdriver. Da jeg var singel ville ikke jeg date alle som ville date meg. Jeg er også veldig kresen, men ikke til de grader at han ikke må ha noen feil. Ingen er vel perfekte ;)

Annonse

Jeg har også alltid vært svært kresen, og det har medført perioder som singel over noen år. Bedre å være singel og lykkelig enn i et forhold og mindre lykkelig:-)

Dog er det en stund siden jeg var singel sist, og jeg er veldig glad for den kjæresten jeg har vært så heldig å finne.

En kjæreste jeg neppe ville hatt, hvis jeg ikke hadde vært så kresen tidligere.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...