Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexwait
Skrevet

Skal til spesialist i gynokologi i neste uke, fastlegen min får ikke lov lengre å nærme seg der nede, er ikke noe flink på det område. Skal ta celleprøve og ellers full sjekk. Lurte på om gynokologen tar blodprøver? tenkte å ta en hiv test og vet ikke om jeg må til legen for å gjøre det altså legesekretærene.

Hvor lang tid tar det å få svar på klamydia og hiv prøver?

Har fått meg ny kjærest og tenkte å sende han også til sjekk før vi har sex uten kondom, han liker ikke å bruke kondom, så vi sliter litt med det.

er dere andre så flinke at dere sjekker dere før dere har ubeskyttet sex med nye partnere?

Gjest Vinteren
Skrevet

Jeg og kjæresten min sjekket oss begge to før vi hadde ubeskyttet sex sammen. Egentlig visste vi begge at vi var friske, men man vet jo aldri. Nyter sex´en mer når du vet med 100% sikkerthet at alt er ok.

Kizza1365380506
Skrevet

Det er en del gynekologer som også tar blodprøver av kjønnssykdommer. De har jo legesekretærer som tar vanlige blodprøver ved graviditet osv. Jeg har iallefall fått tatt noen kontrollprøver hos gynekolog.

Skrevet

så bra du er bevisst. da min kjære sa at han ikke hadde sjekket seg før ubeskyttet sex før meg, ble jeg ganske f********!

han hadde jo hatt to seksualpartnere før meg. dette kan jo bety at hver av dem kan ha hatt seksualpartnere før ham, og at hver av dem igjen kan ha hatt seksualparnere før dem. dette treet kan ha mange greiner, så det er absolutt lurt å få ham til å sjekke seg.

når jeg skulle ta hivtest etter gynekologen, var det en legesekretær som gjorde det.

når dere begge har fått svar (etter en uke?), og vet at dere er "reine", kan dere jo eventuelt begynne å snakke om p-piller eller annet.

steng elskovsreiret eller bruk kondom før dere har fått svarene ;)

Gjest Ramina
Skrevet

For mitt vedkommende går jeg til gynekolog spesialist og der tar jeg alle prvøer nedentil.

Evnt. blodprøver tar jeg hos fastlegen min. (legesekretærene)

Ja, jeg har sjekket meg for rust og rask mellom partnere.

Går til vanlig sjekk, kreftprøve mm. hvert år pga. mye krefttilfeller i familien.

Gjest Calóni
Skrevet

For mitt vedkommende går jeg til gynekolog spesialist og der tar jeg alle prvøer nedentil.

Går til vanlig sjekk, kreftprøve mm. hvert år pga. mye krefttilfeller i familien.

Sjekket deg for rust? *humre* Sorry, kunne bare ikke dy meg, jeg fikk litt assosiasjoner, bare :D

Skrevet

Så du har sjekket deg for rust, også?

Det var ikke dumt. Det skal jeg huske på ved neste understellsbehandling.

* Ler så hun rister*

Skrevet

* Ler så hun rister*

Tror ikke det er noen fare for at du kommer til å ruste der, tross fuktigheten:-)

Skrevet

Tror ikke det er noen fare for at du kommer til å ruste der, tross fuktigheten:-)

Takk for omtanken!

Gjest Ramina
Skrevet

* Ler så hun rister*

*ler*

Skulle jo liksom stå "rusk" da...men når det er sakt så har vi vel kanskje sjelden både rusk og rask der nede også, vel...

Enten det eller så har jeg blitt så gammel at jeg har rusta...

;)

Gjest Ramina
Skrevet

Sjekket deg for rust? *humre* Sorry, kunne bare ikke dy meg, jeg fikk litt assosiasjoner, bare :D

Så gammel og så fugtig at en ruster...ja, ja...

Rusk skulle det være, men vi har vel kanskje svært lite rusk der nede også når alt kommer til alt...

;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Har hørt at en Tectyl-behandling med noen års mellomrom skal være veldig bra mot rust.

Sorry, jeg klarte heller ikke å dy meg ;O)

Gjest Ramina
Skrevet

Har hørt at en Tectyl-behandling med noen års mellomrom skal være veldig bra mot rust.

Sorry, jeg klarte heller ikke å dy meg ;O)

*ler*

Om du leser under så er du ikke den første... ;)

Det fineste med å ha rust er jo at en jevnlig bør gjennomgå understellsbehandling...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...