Gå til innhold

Grunner til at han ikke får orgasme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nomaden

Kan det være at han tar medisiner for et eller annet? Orgasmeproblemer kan skyldes bivirkninger ved medisin bruk, depresjoner og/eller unfulfilled sexual desires.. Regner med at dere har pratet om det? Det kan selvfølgelig også være moe fysisk, men da syntes jeg dere skal snakke med en lege!

Annonse

Gjest ikke signatur

Kan det være at han tar medisiner for et eller annet? Orgasmeproblemer kan skyldes bivirkninger ved medisin bruk, depresjoner og/eller unfulfilled sexual desires.. Regner med at dere har pratet om det? Det kan selvfølgelig også være moe fysisk, men da syntes jeg dere skal snakke med en lege!

Han tar ikke medisiner, og jeg spurte en dag om han ville ta en sjekk hos legen. Det ville han ikke. Men jeg ønsker at vi har sex oftere enn kanskje en gang i måneden. Og jeg vil at det skal gå for ham når vi har sex.

Vanskelig å si. Kanskje han rett og slett ikke er kåt nok, ikke fokusert nok? Orgasmen sitter i hodet. Som regel er det ikke mnagel på fysisk stimulering som er årsaken. Det kan være en psykisk sperre han har, eller at han ikke er helt "med".

Virker han kåt og lidenskapelig når dere holder på, er han skikkelig hard og stiv, eller virker det mere som om han kjører pliktløp?

Jeg tror han har dårlig kondisjon, ja. Og jeg har nevnt det. Kanskje det er derfor han ser på sex som stress?

*Hehe* Jeg mente at han kanskje burde onanere mer og ha oftere sex for å komme i "sex-form", men det skader selvfølgelig ikke å trimme litt ellers også. Det er helt sikkert bra for potensen og orgasmens komme det også.

Gjest ikke signatur

*Hehe* Jeg mente at han kanskje burde onanere mer og ha oftere sex for å komme i "sex-form", men det skader selvfølgelig ikke å trimme litt ellers også. Det er helt sikkert bra for potensen og orgasmens komme det også.

Tro meg, jeg prøver å få gang i ting. Men han er ikke så interessert! Frustrerende.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...