Gå til innhold

I natt klabbet jeg til min kjære...

Anbefalte innlegg

Gjest Jentekvinne

Da er jo VI enige, men de fleste kvinner som har svart her (og de flest kvinner i RL) mener det er verre at en mann slår, selv om han slår like hardt eller svakere enn en kvinne, enn at hun slår han, uansett hvor hardt hun slår.

De mener altså det er verre at en mann gir en kvinne en ørefik, enn at hun grisebanker han.

Det mener ikke jeg, jeg er enig med dere selvfølgelig, og jeg har ikke lest noe i denne tråden, eller noensinne hørt en kvinne uttrykke det i RL heller. Selvfølgelig er det verre får en mann og få grisebank enn en kvinne å få en ørefik, hvem er det som sier noe annet da? (ikke kom med "de fleste kvinner")

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

12

• mil1365380270

6

• petter smart

6

• kaffepiken

5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...