Gå til innhold

Hvilken bank har kontonr. som begyn. m/7058.

Anbefalte innlegg

Gjest Hater TelenorMobil

Må betale penger rett inn på Telenor Mobil sitt banknr. og det begynner med 7058. noen som vet hvilken bank de bruker?

Forøvrig så gleder jeg meg til å melde meg ut av møkka selskapet Telenor Mobil, makan til pengesugemaskin skal man lete lenge etter.. så mye gebyrer i hytt og pine som de slenger på ... Man får t.o.m. gebyr for fakturaene før de er forfalt, hvis du har en tidligere som har forfalt, så slenger de på den nyeste også som ennå har 3 dager til forfall.. dette gjør de kun for å suge ut gebyr for den fakturaen også...kan jo ikke være lov..

Anbefal meg gjerne en bedre mobil levrandør, jeg kommer til å bytte uansett!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187222-hvilken-bank-har-kontonr-som-begyn-m7058/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å ta en pris på telepriser.no for å finne hva som passer deg best. Selv har jeg skifta til Mobyson og er godt fornøy med å betale 89 øre per minutt (pluss 0.59 i startavgift) til både mobil og fasttelefon. Dette er uten månedsavgift. Du må bare selv passe på at det er betalt inn penger.

Det som vel egentlig er tilfellet med deg er at du ikke betaler regningene dine. Ingen av mobilselskapene liker det, så jeg anbefaler deg å kvitte deg med mobilen. Problem løst.

Ja, og forresten: hvordan er det du vanligvis betaler regninger? Ikke rett inn på konto?? Med sjekk?? På postkontoret med den røde boka?

Gjest HaterTelenorMobil

Hvorfor i all verden trenger du å vite hvilken bank de bruker?

Mange rare spørsmål her i dag...

Hvorfor jeg trenger å vite det er vel ikke så rart spørsmål, men siden du spør så er det fordi:

Det haster med å få åpnet en mobil som har blitt sperret, og for å få til det fortest mulig, skal jeg dra til den banken Telenor Mobil bruker, for å sette inne pengene direkte på kontoen deres!

You see??

Annonse

Hvorfor jeg trenger å vite det er vel ikke så rart spørsmål, men siden du spør så er det fordi:

Det haster med å få åpnet en mobil som har blitt sperret, og for å få til det fortest mulig, skal jeg dra til den banken Telenor Mobil bruker, for å sette inne pengene direkte på kontoen deres!

You see??

Setter du de inn på konto via nettbank i dag er de på konto i morgen.

Gjest HaterTelenormob.

Det som vel egentlig er tilfellet med deg er at du ikke betaler regningene dine. Ingen av mobilselskapene liker det, så jeg anbefaler deg å kvitte deg med mobilen. Problem løst.

Ja, og forresten: hvordan er det du vanligvis betaler regninger? Ikke rett inn på konto?? Med sjekk?? På postkontoret med den røde boka?

Svært så sure folk virker her inne for tiden´a? Gå å legg deg du hvis du er trøtt! :-O

Jeg bruker vanligvis nettbank, men den tar noen dager fordi jeg ikke har samme bank som telenor, derfor ble jeg anbefalt av de å gå direkte i banken å betale fakturaen.

Rød bok? ehhh...hvor gammel er du? 60? :P

Gjest M.Angelica

Svært så sure folk virker her inne for tiden´a? Gå å legg deg du hvis du er trøtt! :-O

Jeg bruker vanligvis nettbank, men den tar noen dager fordi jeg ikke har samme bank som telenor, derfor ble jeg anbefalt av de å gå direkte i banken å betale fakturaen.

Det tar ikke noen dager selv om det ikke er samme bank. Går fort ved overføring på nettbank.

You see??

For å åpne den raskest mulig er det bare å ringe til kundeservice, og beklage at du ikke har betalt, og love at du skal gjøre det snarest.

Da åpner de faktisk telefonen din med en gang (tuller ikke).

Hvis du ikke har vært en notorisk dårlig betaler over tid da...

Gjest HaterTelenorMobil

Setter du de inn på konto via nettbank i dag er de på konto i morgen.

Overfører jeg de i morgen (onsdag) er de ikke inne før torsdag(kanskje)

Går jeg til banken deres kommer pengene inn til de med en gang.

Siden ingen vet det her inne får jeg vel ta en ny telefon til de, siden jeg glemte å spørre hvilken bank de bruker.

De lovte å åpne mobilen så fort pengene kom inn på kontoen deres.

Har vært for lenge på USA reise, derfor ble det litt krongel med mobilregningene denne perioden.

Men, men hadde i alle fall en hææææærlig ferie over there! :-)

Ingen som er sur her, men det du skriver i førsteinnlegget her er jo bare bambus

Gjest '!-o-!'

You see??

Håper du ikke bor langt unna Nordland, da. :-P

Annonse

Mrs. Wallace

You see??

Du får åpnet en sperret mobil bare ved å ringe Telenor mobil kundeservice. Da åpner de den og gir deg et par dager på å betale regningen.

Gjest gprs-bruker

Anbefaler deg å ta en pris på telepriser.no for å finne hva som passer deg best. Selv har jeg skifta til Mobyson og er godt fornøy med å betale 89 øre per minutt (pluss 0.59 i startavgift) til både mobil og fasttelefon. Dette er uten månedsavgift. Du må bare selv passe på at det er betalt inn penger.

Mobyson er greit nok, men du kan ikke bruke MMS og GRPS i utlandet.

Mobyson er greit nok, men du kan ikke bruke MMS og GRPS i utlandet.

Det viktigste for meg er lav pris på de tjenestene jeg bruker mest, nemlig tellerskritt og sms. Det er det jeg bruker mest i utlandet også. De som har behov for å kunne bruke andre tjenester utenlands bør nok finne en annen leverandør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...