Gå til innhold

Litt hjelp hadde vært fint... :o)

Gjest Egentlig nick, men anonym her foreløpig

Anbefalte innlegg

Gjest Egentlig nick, men anonym her foreløpig

Nå har vi altså bestemt oss for å prøve på en liten en, men er ikke helt inne i alle uttrykk og sånn foreløpig.

Første dag i siste mens var 28.5, og vi har ikke begynt å prøve før nå. Vil dette da være PP1?

Har ganske regelmessig mens, som regel den 28 (evt. 29) hver mnd. Når omtrent vil eggløsningen være, og hvilket tidsrom vil være det beste å ha samleie på, med tanke på å bli gravid?

Tips og råd vi bør ta med oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187224-litt-hjelp-hadde-v%C3%A6rt-fint-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare tipse deg om at det er eggløsningskalkulator på babyverden.no.

Og så vil jeg anbefale deg å bruke eggløsningstester en syklus, for å gjøre deg kjent med hvordan DIN kropp fungerer.

Jeg bestilte EL-tester fra babydreams. De har sånn strips som er kjempebillige, så da blir det ikke så kostbart å teste en del.

Og her finner du de superbillige el-stripsene som Niobe snakket om.

http://www.babydreams.dk/shop/frontpage.asp

Jeg kjøpte de pakkene med 6 el-strips og en graviditetsstrips.

Kjøpte for litt over 200,-, med rabattene betalte jeg kun 170 eller så for fem eller seks pakker. Superbillig og veldig greie tester. Anbefales!

Husk i tilfelle å tisse i f.eks engangsglass og putte testen nedi der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...