Åsemor Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Skal vi se... 1 par joggesko som jeg kan bruke 1 par vinterstøvletter som jeg kan bruke 1 par treningssko som jeg kan bruke 2 par tøffe vintersko som jeg ikke kan bruke 1 par militærstøvler 1 par gummistøvler 3 par joggesko som jeg ikke kan bruke 2 par sandaler/sommersko som jeg ikke kan bruke 2 par slippers, ene kan brukes andre ikke. 1 par buffalo gikk i containeren for et par uker siden Det blir 12 par det, men bare 4 som kan brukes. Fikk større føtter mens jeg var gravid. 0 Siter
Cumbria Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er veldig flink til å kvitte meg med sko jeg ikke bruker, tydeligvis i motsetning til mange andre her ) Skohylla mi ser omtrent sånn ut: 2 par nye sandaler (ikke brukt enda, for kaldt!) 2 par "jobbsko" med litt hæl 1 par joggesko 2 par semskede skinnsko med tykk såle 1 par sorte pensko med høy hæl 1 par Ecco goretex-sko 1 par Ecco goretex vinterstøvletter 1 par fjellstøvler 1 par gummistøvler 1 par "attføringstøfler" (Adidas-slippers) De dyreste er utvilsomt Ecco-skoa til ca. 1200. 0 Siter
Gjest 305par kanskje? Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Skal vi se... 1 par joggesko som jeg kan bruke 1 par vinterstøvletter som jeg kan bruke 1 par treningssko som jeg kan bruke 2 par tøffe vintersko som jeg ikke kan bruke 1 par militærstøvler 1 par gummistøvler 3 par joggesko som jeg ikke kan bruke 2 par sandaler/sommersko som jeg ikke kan bruke 2 par slippers, ene kan brukes andre ikke. 1 par buffalo gikk i containeren for et par uker siden Det blir 12 par det, men bare 4 som kan brukes. Fikk større føtter mens jeg var gravid. ? INGEN pensko? I alle dager. Er du kvinne? Hva bruker du i bryllupp, til kjole, på julaftent? Og ingen vanlige spasersko/sommersko/ballerinasko el. Hva går du med på jobb da?(slippers? joggesko? ) Jeg går ofte med joggesko, men ikke i ett par, hver dag. Har ganske mye klær som ikke passer til noen av dine sko. Hva med litt penere bukser, hva bruker du da? Jeg har sikkert tilsammen 25 par sko, ikke alle jeg bruker så ofte, da. De dyreste kostet kanskje 1200,-,. Jeg er ikke særlig interessert i sko (sammenlignet med venninner), men jeg har da mer enn ett par vintersko, ett par sandaler, ett par pensko osv. Noe annet er da rart, det går jo ikke med sorte sko til alt alltid, og sko trenger ikke å være dyrt. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 12 sko. Ett par vintersko, ett par høst/vårsko, ett par innetreningssko, ett par joggesko, ett par sykkelsko og ett par sandaler. Tror ingen av parene kostet mer enn 5-600,-. PS: Jeg har noen kabelsko liggende også, tror jeg - 50-60 stykker :-) (ja, jeg vet...dårlig humor) "...................................." 0 Siter
tusseline Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Måtte en opptelling til før jeg fant det ut. I grunnen oppmuntrende, fordi jeg hadde ikke så mange par som jeg trodde, så her kan det kjøpes fler med god samvittighet! :-) Det ble totalt 25 par, en lett blanding av sommersko med og uten hæl (5), sandaler (4), treningssko (2), tursko (1), støvler (2), skisko (1), vår/høstsko (4), hagesko (2), vintersko (4).. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 12 sko. Ett par vintersko, ett par høst/vårsko, ett par innetreningssko, ett par joggesko, ett par sykkelsko og ett par sandaler. Tror ingen av parene kostet mer enn 5-600,-. PS: Jeg har noen kabelsko liggende også, tror jeg - 50-60 stykker :-) (ja, jeg vet...dårlig humor) "...................................." *lol* Ler av sånt jeg, da.. ;O) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 *lol* Ler av sånt jeg, da.. ;O) Dårlig humor er en av livets små gleder :-) "..................................." 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er veldig flink til å kvitte meg med sko jeg ikke bruker, tydeligvis i motsetning til mange andre her ) Skohylla mi ser omtrent sånn ut: 2 par nye sandaler (ikke brukt enda, for kaldt!) 2 par "jobbsko" med litt hæl 1 par joggesko 2 par semskede skinnsko med tykk såle 1 par sorte pensko med høy hæl 1 par Ecco goretex-sko 1 par Ecco goretex vinterstøvletter 1 par fjellstøvler 1 par gummistøvler 1 par "attføringstøfler" (Adidas-slippers) De dyreste er utvilsomt Ecco-skoa til ca. 1200. Skulle ønske jeg hadde slik orden! Kjøpte sko gjennom Ellos, jeg, og da jeg fikk dem var de for store. Så var det bare å sende dem i retur, for så å motta de samme skoene i en str mindre. Veeeel, da skoene kom var de litt vel spisse, syntes jeg, så de har vel blitt brukt en gang og tatt opp plass ever since. Kommer aldri til å bruke dem, men jeg kan jo ikke kaste dem heller. De er jo nye, må vite! *himler med øynene* Av og til lurer jeg på om jeg kanksje lider av noe.......? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dårlig humor er en av livets små gleder :-) "..................................." Tenk hvis alle skulle ledd av det samme!? Du som liker MP er vel ikke tilfeldigvis Rick Mayal fan også, vel? 0 Siter
Kvinna Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 2 par penstøvletter, et av de med totalt umoderne og håpløs såle. 1 par sorte høyhelte pensko. 1 par vinterstøvletter, halvhøye med snøring og glidelås på innersiden. 1 par fjellstøvler 1 par skikkelig tur/joggesko 2 par joggesko av "gate-typen" 2 par sorte gode sandaler (ecco og sholl) 1 par finsandalslippers i skinn 1 par marsjstøvler 1 par Marc Bohan "spasersko". 1 par joggeskoslippers til hagebruk 1 par adidasslippers, i bruk som tøffel. 15 par da... Dyreste er fjellstøvlene (1000-1500 ca), men så er de gode også! :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Tenk hvis alle skulle ledd av det samme!? Du som liker MP er vel ikke tilfeldigvis Rick Mayal fan også, vel? Eh...? MP? Monthy Python? Det andre navnet var, på stående for, ukjent for meg. "...................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 ? INGEN pensko? I alle dager. Er du kvinne? Hva bruker du i bryllupp, til kjole, på julaftent? Og ingen vanlige spasersko/sommersko/ballerinasko el. Hva går du med på jobb da?(slippers? joggesko? ) Jeg går ofte med joggesko, men ikke i ett par, hver dag. Har ganske mye klær som ikke passer til noen av dine sko. Hva med litt penere bukser, hva bruker du da? Jeg har sikkert tilsammen 25 par sko, ikke alle jeg bruker så ofte, da. De dyreste kostet kanskje 1200,-,. Jeg er ikke særlig interessert i sko (sammenlignet med venninner), men jeg har da mer enn ett par vintersko, ett par sandaler, ett par pensko osv. Noe annet er da rart, det går jo ikke med sorte sko til alt alltid, og sko trenger ikke å være dyrt. Joggeskoa mine er jo sånne som man bruker til hverdags, i motsetning til treningsskoa som er ordentlig joggesko. Nå har ikke jeg jobbet siden februar, og hele vinteren gikk jeg med vinterstøvlettene mine. De hadde jeg også på til fint mens jeg var gravid. Og før jeg ble gravid passet jo mange fler av skoa, og har brukt det ene paret med sandaler til pent. De er jo pene sandaler da, ikke sånne sportsaktige. Glemte forresten å nevne bunadsskoa mine, og går alltid med bunad og bunadssko i bryllup og dåp. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 12 sko. Ett par vintersko, ett par høst/vårsko, ett par innetreningssko, ett par joggesko, ett par sykkelsko og ett par sandaler. Tror ingen av parene kostet mer enn 5-600,-. PS: Jeg har noen kabelsko liggende også, tror jeg - 50-60 stykker :-) (ja, jeg vet...dårlig humor) "...................................." Jeg hadde sikkert også ledd hvis jeg hadde visst hva kabelsko var... Er det boxere? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Eh...? MP? Monthy Python? Det andre navnet var, på stående for, ukjent for meg. "...................................." Ja, Monthy Python. Rik Mayall spilte i The Young Ones bla. pluss en haug med andre typisk britiske humor-serier. Bottom er et godt eksempel. Har du dårlig, svart humor kan jeg anbefale Guesthouse Paradisio ;O) Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men tar en sjangs på å anbefale den likevel.. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg hadde sikkert også ledd hvis jeg hadde visst hva kabelsko var... Er det boxere? Nei, det er el-materiell :-) (kabelsko, festeklemmer, koblingsskinne...) "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg hadde sikkert også ledd hvis jeg hadde visst hva kabelsko var... Er det boxere? Hvordan får du forresten "boksere" ut av det? Bæsje i bokseren, liksom? Usj :-) "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja, Monthy Python. Rik Mayall spilte i The Young Ones bla. pluss en haug med andre typisk britiske humor-serier. Bottom er et godt eksempel. Har du dårlig, svart humor kan jeg anbefale Guesthouse Paradisio ;O) Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men tar en sjangs på å anbefale den likevel.. Skal forsøke å huske på den anbefalingen :-) Jeg tror ikke jeg er yngre enn f.eks deg...? "..................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hvordan får du forresten "boksere" ut av det? Bæsje i bokseren, liksom? Usj :-) "...................................." LOL Eneste jeg klarte å koble med "kabler"... Men da har jeg lært noe nytt i dag. Kabelsko. Tror jeg skjønner hva det er og. 0 Siter
org Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Skal vi se: 1 par ødelagte vintersko 1 par rosa cherrox (riktig nusselige) 1 par joggesko 2 par sandaler, hvorav et par gir meg gnagsår 1 par sånne nettingsko 1 par pensko 2 par bunadssko. De dyreste var vel de nettingskoene som kostet ca kr 300,-. Ikke opptatt av sko, jeg bruker helst joggesko (som jeg har fått av svigermor...). Men jeg bør absolutt kjøpe meg vintersko, og kaste de jeg har... Jeg har da 9 par sko. Helt utrolig at jeg har så mange! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.