Gå til innhold

Der sola aldri kjem te..

Anbefalte innlegg

Gjest Nomaden

Et spørsmål til damene:

Hva syntes dere om å få en finger i rompa under sex? Er dette en grisete fetish, eller kan det ha noe for seg å prøve.

Lurer bare på om dette er noe som praktiseres på norske soverom i det hele tatt, eller kun utføres av fagpersonell i div kultur filmer:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187268-der-sola-aldri-kjem-te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes det virker klønete... forstår liksom ikke helt hvordan det utføres i praksis. selvfølgelig kan en være rein bak, men en klarer aldri kvitte seg med alle bakteriene. jeg er ikke hysterisk for bakterier generelt sett, men når det kommer fra det holdet, må jeg si jeg er meget nøyen og renslig.

når fingeren først har blitt tatt inn, må det jo være naturlig å vaske hendene rett etterpå den blir tatt ut... ellers hadde min fokus blitt rettet mot om den fingeren kom bordti noe etterpå.

jeg tror likevel at dette kan være normalt, men siden dette er relativt tabubelagt, er det vanskelig å vite hvor mange som egentlig gjør det.

Annonse

Gjest Mille.xx

Uten å ha foretatt noen rundspørring, tipper jeg på at dette er vanlig.

Nei,nei,NEI!!

selv har jeg prøvd analsex, og finger og altmulig. Det var vondt,ekkelt og jævli! Prøvde fordi mange gutter ser ut til å like det, og jeg hadde hørt at det liksom var vanlig. men det var jo helt feil! etterpå snakket jeg med venninner som har prøvd det, de syntes også det var ekkelt. tror altfor mange jenter tvinger seg selv til å prøve det fordi alle går rundt og sier det er så vanlig. tror dette er nok en guttefantasi som vi jenter skal prøve å leve opp til! men seriøst!! dere jenter der ute som påstår dere LIKER en kuk OPP i endetarmen.kan dere med hånden på hjertet si at dere fortsatt gjerne ville gjort det hvis det ikke hadde vært til stort utbytte for mannen???

Jeg tipper på at det ikke er spesielt vanlig. Men man vet aldri. Er vel ikke mange som ville sagt det hvis de likte oral rompekos :-|

Jeg mente ikke rævslikking, men en liten finger i og rundt hullet. Det tror jeg er vanlig.

Det var det som var spørsmålet først.

Nei,nei,NEI!!

selv har jeg prøvd analsex, og finger og altmulig. Det var vondt,ekkelt og jævli! Prøvde fordi mange gutter ser ut til å like det, og jeg hadde hørt at det liksom var vanlig. men det var jo helt feil! etterpå snakket jeg med venninner som har prøvd det, de syntes også det var ekkelt. tror altfor mange jenter tvinger seg selv til å prøve det fordi alle går rundt og sier det er så vanlig. tror dette er nok en guttefantasi som vi jenter skal prøve å leve opp til! men seriøst!! dere jenter der ute som påstår dere LIKER en kuk OPP i endetarmen.kan dere med hånden på hjertet si at dere fortsatt gjerne ville gjort det hvis det ikke hadde vært til stort utbytte for mannen???

Hvorfor svarer du dette til meg?

Jeg svarte på spørsmålet til nomaden, altså det som står øverst. Denne tråden har blitt veldig forvirrende.

Underveis er det kastet ut et nytt spørsmål om analsex, men det sto ikke der da jeg svarte.

Mary Poppins

Nei,nei,NEI!!

"kan dere med hånden på hjertet si at dere fortsatt gjerne ville gjort det hvis det ikke hadde vært til stort utbytte for mannen???"

Jepp!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...