Gå til innhold

Rosenrot...igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid før effekt om den i det hele tatt virker?

Gjest kunne trenge overskudd...
Skrevet

Den skal virke med en gang ;)

Men kan man ta det mens man ammer?

Gjest mener jeg
Skrevet

Det vet jeg ikke. Står på pakningen i så fall ;) les der.

Skrevet

Den skal virke med en gang ;)

Ok, hadde ei pakke liggende fra ifjor. Da jeg prøvde dem dengang ble jeg så veldig våken om kvelden da jeg skulle legge meg. Prøver igjen, etter tre dagers bruk nå merker jeg ikke noe spesielt.

Gjest mener jeg
Skrevet

Ok, hadde ei pakke liggende fra ifjor. Da jeg prøvde dem dengang ble jeg så veldig våken om kvelden da jeg skulle legge meg. Prøver igjen, etter tre dagers bruk nå merker jeg ikke noe spesielt.

Jeg har selv prøvd den, men likeså med alle andre ting jeg har prøvd, så virket den i to-tre uker, så etterhvert å dale nedigjen, slik at jeg ikke kjente noen virkning, men tror det har mye med psyken og gjøre. At man i begynnelsen tror sterkt på at den kommer til å hjelpe,også gjør den det.... Dette her gjelder så mye i livet. Psyken vår er utrolig fascinerende. Det gjelder bare å "lure" den , så kommmer vi til å ha det bra;)

Så tro på at den hjelper, så kommer den til å hjelpe også ;o)

lalala1365380457
Skrevet

sikkert forskjellig fra person til person. til meg hadde den ingen effekt, bortsett fra at jeg faktisk mistet sex lysten totalt!

Skrevet

sikkert forskjellig fra person til person. til meg hadde den ingen effekt, bortsett fra at jeg faktisk mistet sex lysten totalt!

Oj, og sexlysten som skal bli bedre med Rosenrot...:-) står det på pakka ihvertfall.

Prøver den for energien jeg,men får vente litt å se..

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, det bør du ikke ta sjansen på.

Skrevet

Det kan nok variere, men de jeg har snakket med sier to til tre uker.

Helt sikkert mange som ikke vil kjenne noen virkning i det hele tatt, mens andre vil ha større virkning.

Kona har brukt det endel nå, det tar omtrent fyr i trusene hennes....*gnir seg i henda*

lalala1365380457
Skrevet

Oj, og sexlysten som skal bli bedre med Rosenrot...:-) står det på pakka ihvertfall.

prøvde den vel mest for sexlysten jeg, men også for økt eneergi.. men som jeg sa, det eneste jeg merka var enda mindre sexlyst, altså ganske så nedtur ;)

du får ha lykke til, kanskje den virker bedre på deg.

ps, ei på jobben snakker om noe japansk som er noe ala rosenrot. hun har prøvd rosenrot og var misfornøyd, men det andre synes hun er effektivt. kan finne ut hva det var visst du er interessert. (har så elendig husk ;)

lalala1365380457
Skrevet

http://www.dinpris.no/prices/cid_27_gid_270_sid_1291_pid_60934

jeg fant det uansett jeg ;)

Chisan, en blanding av Chisandrafrukt og russisk rot. skal visst hjelpe på energi, mot stress, øke sexlyst, immunforsvar og en hel haug med ting. hun på jobben var iallefall _mye_ mer fornøyd med denne enn rosenrot. på vita kostet det visst 89 for en pakke.

Skrevet

prøvde den vel mest for sexlysten jeg, men også for økt eneergi.. men som jeg sa, det eneste jeg merka var enda mindre sexlyst, altså ganske så nedtur ;)

du får ha lykke til, kanskje den virker bedre på deg.

ps, ei på jobben snakker om noe japansk som er noe ala rosenrot. hun har prøvd rosenrot og var misfornøyd, men det andre synes hun er effektivt. kan finne ut hva det var visst du er interessert. (har så elendig husk ;)

Fint om du vil det.

Greit med flere alternativer.

Skrevet

Det kan nok variere, men de jeg har snakket med sier to til tre uker.

Helt sikkert mange som ikke vil kjenne noen virkning i det hele tatt, mens andre vil ha større virkning.

Kona har brukt det endel nå, det tar omtrent fyr i trusene hennes....*gnir seg i henda*

Høres jo bra ut, både for kona og deg :-)

Skrevet

Høres jo bra ut, både for kona og deg :-)

Yepp, dette er bare knall:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...