Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg må beklage at jeg ikke har fått anledning til å svare deg tidligere. Du skal selvsagt ikke betale for dette svaret.

Jeg vil faktisk anbefale deg å ta kontakt med IVF-avdelingen som du har blitt behandlet av for å få et trygt svar. Normalt ville jeg ikke sagt at det er farlig å fly, selv tidlig i svangerskapet, men jeg er fullt klar over hvor utrolig sårbart det hele er i en situasjon hvor man nettopp har satt inn et befruktet egg. Er det snakk om en flytur få dager etter innsetting, vil jeg nesten anbefale deg å vurdere om det er helt nødvendig med denne turen.

Jeg vet hvor slitsomt det er med hele den prosessen man gjennomgår for å bli IVF-gravid og jeg vet også at det er lett å bebreide seg selv hvis det skulle gå galt. Tenk gjennom dette før du tar en avgjørelse. Du får ganske sikkert ingen til å si at det er farlig å fly, men det er mulig at det i din situasjon bør tas spesielle hensyn.

Jeg ønsker deg lykke til.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...