Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigertrollet

...noen som kan anbefale det og samtidig overbevise meg om at det er et godt og lite smertfullt valg av hårfjerning? (svar gjerne med et snev av løgn om nødvendig..)

Jeg er drittlei både kjønnshår og barbering som varer i to døgn, og har derfor bestilt time for brasiliansk fjerning av hele greia. Event med behold av en såkalt flystripe (type småfly i såfall).

Er vanligvis ikke pinglete med smerte, men akkurat dette kjenner jeg at det rykket i musa av bare under telefonbestillingen av timen...grmf.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187353-s%C3%B8r-amerikansk-h%C3%A5ravrivning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

16

• ShitDiddelyDo

10

• Tootsieroll1365380854

5

• mil1365380270

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Annonse

mil1365380270

*gisper*

Pøh!

He-he! Kan du ikke si hvordan det gikk? Om det var vondt, om man blir sår, og hvor lang tid det tar før håret kommer tilbake? Ser for meg at det må røske ganske bra i de ytre kjønnsleppene, men det kan jo ikke være så ille, siden mange gjør det.

Gjest Cityrella

Ser liksom ikke for meg at jeg hadde gått til sånn går fjerning selv uten at det gjorde vondt.

Blir det ikke litt rart å legge seg ned med sprikende bein og så få noen til å behandle området der nede? Spesielt siste delen når de går over med pinsett ville jeg følt ubehagelig, man blir jo forholdsvis nøye studert da...

Men fortell hvordan det gikk, kanskje jeg tør også:)

tigertrollet

He-he! Kan du ikke si hvordan det gikk? Om det var vondt, om man blir sår, og hvor lang tid det tar før håret kommer tilbake? Ser for meg at det må røske ganske bra i de ytre kjønnsleppene, men det kan jo ikke være så ille, siden mange gjør det.

Ja, takk gud for at man ikke har pels på de indre kjønnslepper også..

Hehe, da dama spurte om jeg var shavet nå eller hvor langt pelsen var nå, så var mitt umiddelbare svar "hvor langt vil du ha det?".. og dermed knakk jeg sammen i latter da jeg så for meg en halvmeter med kjønnshår og en voksbit. Det er ikke sååå ille da heldigvis;-)

Rapport skal bli;o)

mil1365380270

Ja, takk gud for at man ikke har pels på de indre kjønnslepper også..

Hehe, da dama spurte om jeg var shavet nå eller hvor langt pelsen var nå, så var mitt umiddelbare svar "hvor langt vil du ha det?".. og dermed knakk jeg sammen i latter da jeg så for meg en halvmeter med kjønnshår og en voksbit. Det er ikke sååå ille da heldigvis;-)

Rapport skal bli;o)

Hvor langt skulle det helst være?

Annonse

ShitDiddelyDo

Hehehe, ja det gjør du vel;-P

Synes for øvrig det står respekt av denne formen for brasiliansk moro. Hadde flere tenkt som deg hadde det bare vært fred og fordragelighet i verden.

Men jeg synes det høres litt vondt ut. Jeg nappet selv et hår fra øyenbrynet her forleden, og har fortsatt ikke kommet til hektene etter den opplevelsen.

Det er i hvert fall godt noen bidrar til samfunnet med å fjerne uønskede kroppselementer, selv om det koster litt i smerte.

OK, dette vet jeg noe om, har nemlig gjort det på meg sjøl! Det var vondt, men ikke så vondt at jeg nøyde meg med den ene sida... Kan tenke meg at det er mindre vondt når noen gjør det for deg, (river av raskere...), men da kommer jo ubehaget med å ha et fremmed menneske som ikke er lege mellom bena i tillegg. Men ikke vær redd for å gjøre det, du overlever helt fint!

Synes for øvrig det står respekt av denne formen for brasiliansk moro. Hadde flere tenkt som deg hadde det bare vært fred og fordragelighet i verden.

Men jeg synes det høres litt vondt ut. Jeg nappet selv et hår fra øyenbrynet her forleden, og har fortsatt ikke kommet til hektene etter den opplevelsen.

Det er i hvert fall godt noen bidrar til samfunnet med å fjerne uønskede kroppselementer, selv om det koster litt i smerte.

Åja, det er du som har vært med i Politiskolen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...