Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

16

• ShitDiddelyDo

10

• Tootsieroll1365380854

5

• mil1365380270

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest MrPimmel

But somehow, I've been too chicken to ever step into the pussy waxing parlor.

Tipper du kan søke opp noen historier om dette også?

I flg informerte kilder er denne bra:

http://www.infoforyourhealth.com/Skin%20and%20Appearance/lazer%20hair%20removal.htm

tigertrollet

Synes for øvrig det står respekt av denne formen for brasiliansk moro. Hadde flere tenkt som deg hadde det bare vært fred og fordragelighet i verden.

Men jeg synes det høres litt vondt ut. Jeg nappet selv et hår fra øyenbrynet her forleden, og har fortsatt ikke kommet til hektene etter den opplevelsen.

Det er i hvert fall godt noen bidrar til samfunnet med å fjerne uønskede kroppselementer, selv om det koster litt i smerte.

Hadde det ikke vært så ubehagelig å vokse så hadde menn vokset skjeggveksten.

Men pingler som dere er (*geiper*), så ville dere aldri ha gjort det før en smertefri metode hadde blitt oppfunnet...;-P

Hva med ballevoks?;)

mil1365380270

Det burde ikke være lengre enn 1 cm sa dama, for det ble verre jo lengre det var..

Så jeg tenkte på 1 mm;)

Var redd de ville ha det langt for å få tak i det, jeg. Så for meg pinelange dager i påvente av utvekst ;-)

1 mm - får de tak i det da?

Tootsieroll1365380854

Men pingler som dere er (*geiper*), så ville dere aldri ha gjort det før en smertefri metode hadde blitt oppfunnet...;-P

Hva med ballevoks?;)

AU! Nå fikk nesten JEG vondt i ballene!

Annonse

tigertrollet

OK, dette vet jeg noe om, har nemlig gjort det på meg sjøl! Det var vondt, men ikke så vondt at jeg nøyde meg med den ene sida... Kan tenke meg at det er mindre vondt når noen gjør det for deg, (river av raskere...), men da kommer jo ubehaget med å ha et fremmed menneske som ikke er lege mellom bena i tillegg. Men ikke vær redd for å gjøre det, du overlever helt fint!

Gjorde du det på deg selv?! Det hadde jeg aldri gjort:/

Jeg har til og med vokset bikinilinja i salong de siste årene for det synes jeg var knot og mye vondere å gjøre selv.

Men takk for oppmuntring! Tror nok det går så fint så atte:o)

tigertrollet

But somehow, I've been too chicken to ever step into the pussy waxing parlor.

Tipper du kan søke opp noen historier om dette også?

I flg informerte kilder er denne bra:

http://www.infoforyourhealth.com/Skin%20and%20Appearance/lazer%20hair%20removal.htm

Er under behandling med laser av bikinilinja faktisk, men de ville ikke ta alt.. Og det er forsåvidt greit. Tror jeg foretrekker voks istedenfor å risikere at laseren skulle sveipe innom den mest dyrebare knotten jeg har;-)

ShitDiddelyDo

Hva med ballevoks?;)

Ballevoks! Er det mulig å få det gjort? Det er en ganske syk ting å gjøre.

Men nå må det sies at jeg er utrolig dyktig til å få mine glatte og fine uten voks og uten å kappe av meg hue, så jeg tror jeg fortsetter å sverge til høvelen. :)

tigertrollet

Var redd de ville ha det langt for å få tak i det, jeg. Så for meg pinelange dager i påvente av utvekst ;-)

1 mm - får de tak i det da?

Nei, man må nok ha rundt 5 mm skulle jeg tro (akkurat som ved voksing av legger).

1 mm var ren wishful thinking fra min side;)

tigertrollet

Ballevoks! Er det mulig å få det gjort? Det er en ganske syk ting å gjøre.

Men nå må det sies at jeg er utrolig dyktig til å få mine glatte og fine uten voks og uten å kappe av meg hue, så jeg tror jeg fortsetter å sverge til høvelen. :)

Hehe, det er sikkert mulig, men det vet jeg ikke:-)

Annonse

ShitDiddelyDo

Hehe, kanskje hun heller bare sender deg til S/M-avdelingen i nærmeste sexshop;-)

Den slags behandling hadde for meg vært utenkelig uansett. Jeg hadde garantert fått ereksjon og skapt opptøyer i forretningen.

Der slipper dere lettere unna.

tigertrollet

Den slags behandling hadde for meg vært utenkelig uansett. Jeg hadde garantert fått ereksjon og skapt opptøyer i forretningen.

Der slipper dere lettere unna.

Tror vel kanskje du hadde fått lettere ereksjon av shaving enn dette...Dette må vel gå under nedovertissaktiviteter, synes du ikke?:)

ShitDiddelyDo

Tror vel kanskje du hadde fått lettere ereksjon av shaving enn dette...Dette må vel gå under nedovertissaktiviteter, synes du ikke?:)

Nja, jeg vet ikke helt. Når jeg pierca meg var også en plutselig ereksjon det jeg fryktet mest, så jeg er nok ikke helt god hva ereksjoner angår. :)

Men når noen tar meg på ballene er jeg solgt og ting begynner å stå. Så enkelt er det med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...