Gjest annnonym jente Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vet ikke hvor ofte som er vanlig å ha sex, men vi har et barn og er i helt i begynnelsen av 30 åra. Har sex kanskje en gang annenhver mnd. Og det er nok ganske unormalt, vil jeg tro. Men årsaken er at vi har vært sammen så lenge og det er ikke spennende lenger.... Har egentlig aldri hatt spennende sex, han er ikke så nysgjerrig på hva jeg synes er godt, og jeg tør ikke si så mye, for han tar det ikke til etterretning likevel. Det er dønn pisse kjedelig, og sist vi hadde sex tenkte jeg jaja, vi får vel bare gjøre oss ferdig eher da, så blir det en stund til neste gang. Men vi har det kjempebra på de fleste andre områder + et herlig lite barn, så det er ikke snakk om å gjøre det slutt..... skulle bare ønske han var litt mer frampå, vi er litt sjenerte på det området begge to, og jeg blir fryktlig bevisst meg selv når vi skal ha sex.... Og alt føles teit. Det er ikke slik at vi får en seksuell "rus" som styrer oss, det blir bare ... vet ikke, men jeg synes det er pinlig. Som om vi har et bror-søster-forhold på det planet, synes det er flaut.. Dette plager meg en god del, men hva kan jeg si, jeg er ikke særlig spennende i sengen selv. En ond sirkel jeg ikke vet hvordan vi skal bryte. Men så har vi aldri hatt særlig spennende sex heller da, han var jomfru da vi traff hverandre og hadde knapt kysset en jente tidligere. Jeg hadde hatt to korte forhold før. Han er omtrent som en uerfaren 16-åring i senga, klønete og ensformig, og det er så totalt turn off.. og når jeg viser han hva han skal gjøre så gjør han det feil eller er for hardhendt.. og da mister jeg jeg lysten, for han burde da ha lært nå, etter 8 år! Jeg har prøvd å suge han, det var visst godt, men han gjorde ingen tegn til å ville gjøre gjengjeld. Da ble jeg så skuffa, at det er nok mye av årsaken til at jeg synes det er kjedelig. Men han vil nok ikke, jeg vet han er redd for lukt og evt utflod, selv om vi har dusjet på forhånd. Han er veldig opptatt av hygiene, er vel mora hans som har gjort ham småhysterisk på det området. Sukk, vet ikke hvor jeg vil med dette, men om noen orket å lese helt hit, så gratulerer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dere har elendig sex, og har det ganske bra på de fleste områder... Og der føler dere som bror/søster..???!?? Jeg ser ikke så veldig mange grunner til at dere skal være kjærester her altså... Man er ikke sammen bare fordi man har det greit nok på noen områder og har barn sammen, det er ikke nok på langt nær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annnonym jente Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dere har elendig sex, og har det ganske bra på de fleste områder... Og der føler dere som bror/søster..???!?? Jeg ser ikke så veldig mange grunner til at dere skal være kjærester her altså... Man er ikke sammen bare fordi man har det greit nok på noen områder og har barn sammen, det er ikke nok på langt nær. "Jeg ser ikke så veldig mange grunner til at dere skal være kjærester her altså..." Hvor mange grunner ser du til at vi *ikke* burde være sammen da? Sexen? Skal man da gjøre det slutt "bare" fordi sexen er dårlig, når det er bra på de aller fleste andre områder? Vi er ikke som bror/søster i forholdet generelt, mente det som en beskrivelse på hvordan jeg føler det under sex. At det er pinlig. Synes det er merkelig hvordan du kan være så bombastisk på at vi ikke burde være sammen......!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 "Jeg ser ikke så veldig mange grunner til at dere skal være kjærester her altså..." Hvor mange grunner ser du til at vi *ikke* burde være sammen da? Sexen? Skal man da gjøre det slutt "bare" fordi sexen er dårlig, når det er bra på de aller fleste andre områder? Vi er ikke som bror/søster i forholdet generelt, mente det som en beskrivelse på hvordan jeg føler det under sex. At det er pinlig. Synes det er merkelig hvordan du kan være så bombastisk på at vi ikke burde være sammen......!! Bombastisk neida, jeg har jo ingenting å si på hva som er rett for dere, jeg bare sier min mening ut fra hva du skriver. Sånn du beskriver det, hadde ikke jeg holdt ut hvertfall. For meg er sex viktig, og jeg tar heller ikke til takke med en jeg har det fint med på "de fleste områder". Man lever kun en gang, så det gjelder å ha det bra den korte stunden det varer, og da er det å ha et fint forhold noe av det viktigste -for meg. Siden du reagerer så kraftig, så trives du vel slik du har det, men hvorfor skrev du da inn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annnonym jente Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bombastisk neida, jeg har jo ingenting å si på hva som er rett for dere, jeg bare sier min mening ut fra hva du skriver. Sånn du beskriver det, hadde ikke jeg holdt ut hvertfall. For meg er sex viktig, og jeg tar heller ikke til takke med en jeg har det fint med på "de fleste områder". Man lever kun en gang, så det gjelder å ha det bra den korte stunden det varer, og da er det å ha et fint forhold noe av det viktigste -for meg. Siden du reagerer så kraftig, så trives du vel slik du har det, men hvorfor skrev du da inn? Jeg skrev for å lufte tankene mine, som det står nederst så vet jeg ikke hvor jeg vil med det. Men jeg skrev også at det ikke er snakk om å gjøre det slutt, så hvis noen skal gi "råd" så synes jeg de får ta utgangspunkt i hvor jeg faktisk står, ikke hva de ville gjort. Jeg er ikke deg. At *du* ikke ville holdt ut er faktisk ikke veldig interessant for meg, og det er min situasjon vi diskuterer her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette her hørtes helt vannvittig kjedelig ut. Dere går glipp av utrolig mye god sex. Dere har nok skylda begge to. Du har undertrykte behov og for alt du vet kan han ha det også. Så sitter dere der begge to og ønsker at det var mer spennende. Rart han ikke er mer interessert i å vite hva du tenner på. Det er jo det som er det store, å få vite hva en partner tenner på. Det er noe jeg setter stor pris på i alle fall. Utforske hverandre er også ganske vanlig og utrolig spennende. Dere har mye å lære på dette feltet. Men Gud vet hvordan dere skal få det bedre, hvis dere i tillegg ikke snakker om det heller og han aldri klarer å lære noe. Jeg hadde blitt spenn gal av å hatt sex på denne måten. Du kan vel heller ikke å klare å få orgasme med denne typen sex? Onanerer du i tillegg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hehe gratulasjonen tas med takk! hørtes vanskelig ut. hjelper det å ha litt halvhøy (ikke bråkete) musikk i bakgrunnen, slik at det ikke bare er "dere to"? jeg vet egentlig ikke så mange svar på nøtten din, men en ting er iallfall sikkert; dere må prate om det utforbi sengeområdet. hvis dere skal si hva den andre gjør feil osv, er det ganske turn-off når dere er igang. jeg tror jeg hadde prøvd å begynne i stua, og sagt at nå skal dere ikke ha sex, han skal ikke bli kåt eller noe (press-fritt). deretter hadde jeg dratt ned buksa litt og vist hvordan det burde gjøres (eller hånda hans under et skjørt - truseløs). forklar at damer kan være veldig følsomme, og det er bedre å gjøre litt for svakt enn for hardt til å begynne med. kanskje han blir kåt av det, og det ender i et heftig ritt på sofaen eller på stuebordet...? sex handler mye om fantasi, så vri hjernen, og ikke gi opp! lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg skrev for å lufte tankene mine, som det står nederst så vet jeg ikke hvor jeg vil med det. Men jeg skrev også at det ikke er snakk om å gjøre det slutt, så hvis noen skal gi "råd" så synes jeg de får ta utgangspunkt i hvor jeg faktisk står, ikke hva de ville gjort. Jeg er ikke deg. At *du* ikke ville holdt ut er faktisk ikke veldig interessant for meg, og det er min situasjon vi diskuterer her. helt enig! drit i sånne svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg skrev for å lufte tankene mine, som det står nederst så vet jeg ikke hvor jeg vil med det. Men jeg skrev også at det ikke er snakk om å gjøre det slutt, så hvis noen skal gi "råd" så synes jeg de får ta utgangspunkt i hvor jeg faktisk står, ikke hva de ville gjort. Jeg er ikke deg. At *du* ikke ville holdt ut er faktisk ikke veldig interessant for meg, og det er min situasjon vi diskuterer her. Og min mening jeg gir deg. Kan dessverre ikke svare deg det du vil høre. Men det er ikke så vanskelig for folk flest å høre at det mangler en god del i det der forholdet. Hvis det skal bli noe bedre må dere jobbe jobbe jobbe med det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annnonym jente Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette her hørtes helt vannvittig kjedelig ut. Dere går glipp av utrolig mye god sex. Dere har nok skylda begge to. Du har undertrykte behov og for alt du vet kan han ha det også. Så sitter dere der begge to og ønsker at det var mer spennende. Rart han ikke er mer interessert i å vite hva du tenner på. Det er jo det som er det store, å få vite hva en partner tenner på. Det er noe jeg setter stor pris på i alle fall. Utforske hverandre er også ganske vanlig og utrolig spennende. Dere har mye å lære på dette feltet. Men Gud vet hvordan dere skal få det bedre, hvis dere i tillegg ikke snakker om det heller og han aldri klarer å lære noe. Jeg hadde blitt spenn gal av å hatt sex på denne måten. Du kan vel heller ikke å klare å få orgasme med denne typen sex? Onanerer du i tillegg? Takk for saklig svar. Joda, jeg får orgasme hver gang, gjerne to også, tenner jo litt etterhvert da. Onanerer litt i tillegg ja... vet ikke om han gjør det, tviler sterkt. Han er egentlig verdens snilleste mann, han vil alle godt, er intelligent og omsorgsfull og kjekk og.. står opp om natta når barnet gråter.. osv. Så dette er det eneste problemet vi har egentlig. Jeg unnnskylder oss litt med at vi ikke er spesielt seksuelle personer noen av oss, og at det er bra vi er to om det. Hadde vært verre om den ene ville dag og natt mens den andre bare ville sove. Vi har nok skylda begge to, ingen tør ta tak i dette, jeg for min del er redd for gjøre småting til store ting, men dette er jo i ferd med å bli en *stor ting*... Sist vi hadde sex ville han at vi skulled drikke vin til middagen først, da ble det mer fart i meg, som han sa. Så det er nok ikke bare hans feil nei. Jeg føler bare at jeg vil ha en mann som tar litt kontrollen, slenger meg litt rundt, liksom. Jeg vil ha lidenskap. Men han er bare pusete og snakker koseprat, jeg har prøvd meg på å importere litt *dirty talk* men det virker ikke som han er så interessert i det heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annnonym jente Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hehe gratulasjonen tas med takk! hørtes vanskelig ut. hjelper det å ha litt halvhøy (ikke bråkete) musikk i bakgrunnen, slik at det ikke bare er "dere to"? jeg vet egentlig ikke så mange svar på nøtten din, men en ting er iallfall sikkert; dere må prate om det utforbi sengeområdet. hvis dere skal si hva den andre gjør feil osv, er det ganske turn-off når dere er igang. jeg tror jeg hadde prøvd å begynne i stua, og sagt at nå skal dere ikke ha sex, han skal ikke bli kåt eller noe (press-fritt). deretter hadde jeg dratt ned buksa litt og vist hvordan det burde gjøres (eller hånda hans under et skjørt - truseløs). forklar at damer kan være veldig følsomme, og det er bedre å gjøre litt for svakt enn for hardt til å begynne med. kanskje han blir kåt av det, og det ender i et heftig ritt på sofaen eller på stuebordet...? sex handler mye om fantasi, så vri hjernen, og ikke gi opp! lykke til Takk for saklig svar. Ikke så dumme de rådene dine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Spør han hva han tenner på, liker og har lyst til å prøve. Så forteller du. Lurt å ta denne samtalen når dere er godvenner, og så klart ikke når dere holder på i halmen. Dere har sikkert lyst begge to, men ingen tør ta bladet fra munnen, så her er det bare å hoppe i det. Negativ kritikk dreper all lyst, så vokt dere for hvordan dere sier ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizzt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dere har en stor utfordring: Kommunikasjon! Det kan være nøkkelen til veldig mye. Dere må prate om dette, og du må fortelle ham hvordan du føler og hvordan du ønsker at dere skal ha det i senga. Hvis dere har det så fint på alle andre måter, er du vel trygg på ham og tør å si sannheten? Det høres ut som om du har gitt opp siden han "ikke tar det til etterretning likevel" - men har du egentlig brukt klar tale? At du f.eks ville at han skulle gi deg munnsex kunne han ikke vite dersom du ikke fortalte ham det. Ingen kan lese tanker! Noen trenger faktisk å få ting servert i klare ordelag. Som noen sier her, dere går glipp av mye som skaper ytterligere nærhet i forholdet. Ingenting er som god sex og ikke minst den intense nærheten og tilfredsheten etterpå... Det er ikke overdrevet av sex er limet i et forhold. Så mitt råd er: Snakk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hehe gratulasjonen tas med takk! hørtes vanskelig ut. hjelper det å ha litt halvhøy (ikke bråkete) musikk i bakgrunnen, slik at det ikke bare er "dere to"? jeg vet egentlig ikke så mange svar på nøtten din, men en ting er iallfall sikkert; dere må prate om det utforbi sengeområdet. hvis dere skal si hva den andre gjør feil osv, er det ganske turn-off når dere er igang. jeg tror jeg hadde prøvd å begynne i stua, og sagt at nå skal dere ikke ha sex, han skal ikke bli kåt eller noe (press-fritt). deretter hadde jeg dratt ned buksa litt og vist hvordan det burde gjøres (eller hånda hans under et skjørt - truseløs). forklar at damer kan være veldig følsomme, og det er bedre å gjøre litt for svakt enn for hardt til å begynne med. kanskje han blir kåt av det, og det ender i et heftig ritt på sofaen eller på stuebordet...? sex handler mye om fantasi, så vri hjernen, og ikke gi opp! lykke til Uffda, det der hørtes veldig klinisk ut. Synes de det er flaut å ha sex er nok det der helt uaktuelt. Ikke engang jeg ville gjort noe så teit. Snakke om det er ok, og så vise hverandre under sexen. Å sitte å dra ned buksa i stua og så peke og vise blir litt dumt synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør det oftere en stund og se om det hjelper. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg tror det er viktig å bestemme seg å ha sex oftere, fordi man får mer lyst hvis ikke det er lenge siden sist. Går det for lang tid mellom hver gang så kan man faktisk venne seg til å leve i sølibat til slutt og det er jo ikke meningen. Legg opp sex til den tiden i måneden som du har eggløsning, (antar at dere har prevensjon) for da er du mest villig. Deretter så må dere begge være uthvilt, kanskje helgen er best? Da slapper man mer av, og jeg ser ikke noe galt i om dere tar litt vin til god mat slik at dere blir litt friere.( Men husk ikke bli fulle hvis barnet er hjemme!!!) Du må ta iniativ til og gjøre litt god gammeldags klining først, så kan det hende at lysten blir større. Ha gjerne bakgrunnsmusikk slik at det ikke blir så stille. Gi oralsex til ham hver gang, etter en stund så kan det hende at han har lyst til å gi noe tilbake......Hvis det gjør vondt noe sted så bare si stille at han må være litt forsiktig, men at det er SÅ godt...Overdriv litegrann her for da blir han ikke så flau. Selvsagt viktig at begge er nydusjet. Ta gjerne et viktig ærend inn på badet når han skal ut av dusjen og ha tak i håndkle. Det gir du ham og hviner litt når du ser ham naken og spør om du ikke skal tørke ham.... Det er slike småting som gjør ting litt spennende i hverdagen. Og hvis dere havner i seng litt oftere så blir man til slutt ikke flau i det hele tatt. Et lite tips til nå som sommeren kommer ... finn en øde strand og ta et nakenbad sammen. Det fremkaller både fnising og smil og fører ofte videre til litt klåing! Selv har jeg og partner også vært sammen i MANGE år, helt sikkert fler enn dere og vi jobber hele tiden med lysten vår og få den frem i lyset. Det er kun fantasien som setter grenser, alt funker bare man kommer over det pinlige stadiet!! lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annnonym jente Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Uffda, det der hørtes veldig klinisk ut. Synes de det er flaut å ha sex er nok det der helt uaktuelt. Ikke engang jeg ville gjort noe så teit. Snakke om det er ok, og så vise hverandre under sexen. Å sitte å dra ned buksa i stua og så peke og vise blir litt dumt synes jeg. jeg leste det som en del av en kosestund.. altså litt klining og hånda ned i buksa.. ikke nødvendigvis peke og studere, men som en del av vorspiel... Og syntes det var en god idé. Du er fryktelig opptatt av hva *du* synes og ønsker, du burde åpne litt opp for at andre kan ønske noe annet enn deg. Når du snakker med venninner f.eks, klarer du da å sette deg inn i deres situasjon, uten å svare noe sånt som "det hadde aldri *jeg* klart". Skill mellom hvem som har problemer her, du eller en annen. Eller la være å engasjer deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 jeg leste det som en del av en kosestund.. altså litt klining og hånda ned i buksa.. ikke nødvendigvis peke og studere, men som en del av vorspiel... Og syntes det var en god idé. Du er fryktelig opptatt av hva *du* synes og ønsker, du burde åpne litt opp for at andre kan ønske noe annet enn deg. Når du snakker med venninner f.eks, klarer du da å sette deg inn i deres situasjon, uten å svare noe sånt som "det hadde aldri *jeg* klart". Skill mellom hvem som har problemer her, du eller en annen. Eller la være å engasjer deg. *Du er fryktelig opptatt av hva *du* synes og ønsker, du burde åpne litt opp for at andre kan ønske noe annet enn deg.* Du, frøken, jeg kan nesten ikke svare for noen andre enn meg selv, for min del ville det der vært litt dumt, men så har jeg heller ingen problemer på sex-fronten da. Etter å ha vært sammen i 2 år er vi jo ikke sjenerte ovenfor hverandre lenger. *Når du snakker med venninner f.eks, klarer du da å sette deg inn i deres situasjon, uten å svare noe sånt som "det hadde aldri *jeg* klart". Skill mellom hvem som har problemer her, du eller en annen. Eller la være å engasjer deg.* Hvis det er det jeg mener altså at ikke jeg hadde klart det så selvsagt sier jeg det, for meg er ærlighet viktig. Det er vel ikke underforstått at ingen greier det eller at det ikke funker for andre bare fordi det ikke funker for meg? Du også burde kanskje ta inn piggene og se at andre mener andre ting en deg? Det er ikke bare jeg som synes du har et tragisk sexliv, til og med du sier jo det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg er lei meg på deres vegne da dere går glipp av så mye glede, nærhet og nytelse sammen. Jeg har vært i lignende situasjon over noen år og jeg/vi klarte ikke å få liv i sexlivet etter at det var dødd ut. Vårt var heller aldri supert, vi ble sammen unge og flaue, og var dårlige på å kommunisere. Basert på egen erfaring vil jeg si at det er innmari vanskelig å snu et sånn dårlig mønster når man aldri har vært god på kommunikasjon i et forhold. Vi fungerte også kjempefint utenom og var jo blitt godt samkjørte etter mange år. Men dårlig sexliv og mangel på lidenskap ødela forholdet, så det her bør du ta alvorlig. Det gjelder ikke bare sexlivet men hele forholdet. Jeg tror, for min egen del, at det eneste som hadde kunnet redde vårt forhold var å få hjelp. I form av bøker kanskje, men antakelig med samlivsterapeut/sexterapeut. Å snu et mønster til noe som aldri har vært er veldig vanskelig uten hjelp. Det er lettere med en ny partner enn den partneren du har kjørt samme mønster med i mange år. Så hadde du gått ut av forholdet og funnet en ny hadde det vært enklere. Garantert. Men jeg skjønner at du ikke vil ut av forholdet og det kan jeg forstå med tanke på at dere har det bra ellers, og da vil jeg ha lagt frem problemet overfor samboeren din. Du må fortelle hvor ille du har det fordi sexlivet ikke funker. Du kan være ganske sikker på at han også egentlig lengter etter et spennende sexliv (det var jo et hint det med rødvinen). Og du må jobbe med din forlegenhet/flauhet. Les om hvordan du kan gi den ultimale blowjoben -og overrask han. Om du tør. Problemet er jo at du gir opp om han ikke gir god og positiv tilbakemelding. Noe som har med din usikkerhet/flauhet å gjøre. Jeg ville anbefalt å snakke med en ekspert jeg. Masse lykke til!!:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Takk for gratulasjonen:-). Jeg skal prøve å svare, men ikke legg for mye i det for jeg synser bare her. Jeg har heldigvis ikke erfaring med så skjelden og så kjedelig sex. Hvordan er samlivet ellers? Er dere kjærester eller venner? Kysser dere hverandre flere ganger om dagen. Eks om morgenen når dere våkner, når dere forlater hverandre, når dere møtes igjen og helt spontant ellers bare fordi den andre er i nærheten? Koser dere mye, tar på hverandre når den andre er i nærheten? Leier dere når dere går? Ligger dere i hverandres armer når dere skal sove eller bare slappe av på sofaen? Sier dere til hverandre at dere er glade i hverandre eller elsker hverandre minst en gang om dagen? Jeg spør, fordi om dere ikke gjør det, om dere ikke kysser i tide og utide, om dere ikke tar mye på hverandre så er dere kanskje egentlig bare venner, og da blir det unaturlig å ha sex også. Sex kommer som en naturlig fortsettelse av kyss og kos og meldinger til hverandre. Menldinger som et kåt blikk, fulgt av "jeg har lyst på deg". Meldinger om det samme når dere er langt fra hverandre. En SMS til hvor det står noe lignende: kåt på deg, kom hjem og ta meg... Slike ting spriter opp et forhold og holder spenningen ved like. Da følger gjerne god sex med på kjøpet. Mange ektepar lever sammen som de beste venner. Men etter min mening trenger man også en elsker, ikke bare en venn. Det beste er jo om ektemannen er både elsker og venn. Men det ene er for meg ikke godt nok. En fantastisk mann som ikke fungerer for erotikk og kos er like ille som en fantastisk elsker som man ikke er venn med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isa1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ojsann! det er vel heller det at det er så kjedelig som er problematisk enn hyppigheten.....men, alle problemer er til for å løses:)du må bare være ærlig med ham. bare si at slik det er nå er dere begge ufattelig kjedelige og lite oppfinnsomme, og at dere rett og slett må ha en real diskusjon på hvordan dere skal løse dette. du kan ikke akkurat regne med at det blir fanastisk første samleiet, det tar nok litt tid....lag regler. ikke lov å bare gjøre det i sengen osv. ta en tur på en "leketøysbutikk". hva som helst. les bøker, hva som helst. inngå en avtale om å gjøre en best mulig innsats. si til han at dere begge er elendige i senga, og at det er på tide å gjøre noe med det. ingen blir født med superevner...og angående det med bøker kan det sikkert være lurt for han å lese litt om hvordan gjøre ting og ikke....nei. dette krever en meget god innsats fra begge, høres ut som dere deler litt på byrden her.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187362-ang-det-%C3%A5-ha-sex-sjeldent/#findComment-1286363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.