Gå til innhold

Ang det å ha sex sjeldent

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt to uker langt nok sør til at været var både varmt og solfylt *s*

Trengte ikke reise lenger enn til danmark for å få badetemperaturer, så jeg har dyrket solen ganske så mye i løpet av ferien ;)

Bilder har jeg også, men de legger jeg bare på msn og ikke her på dol. Litt anonym må man da være, hehe ;)

Velkommen tilbake:-)

Ja hvorfor reise til syden når Danmark gjør samme nytten?

Legger du ikke ut bilder her??....det var da rart, hehe.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

19

• lurulf

15

• Tootsieroll1365380854

6

• kvinnen20

3

Gjest an.girl

jeg vil bare slenge inn noen ord da det gjelder problemet ditt...

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Men jeg kom meg gudsjelov ut av det forholdet.. Før visste jeg faktisk ikke hva god sex var, og syntes det rett og slett var drit kjedelig å ha sex... Bare tanken på det gjorde meg trøtt..

Også var det den egoismen. åhh.. Blir så provosert på "disse" mennene som bare skal tenke på seg selv..Hvorfor?? Vi kvinner er da nødene vi å.. Det er ikke for ingenting at di fleste jenter har en dildo gjemt i skuffen..

Men endelig så traff jeg en som virkelig kan å gi fra seg noe skikkelig good things :) Og det hjalp meg iallefall.. Jeg klarte og åpne meg... Og jeg tror det at problemet jeg hadde med han forrige, var kommunikasjonen..

Jeg tror et godt sex-liv bygger mye på god kommunikasjon. Og bare tanken på hvor befriende det er å kunne snakke om alt..

Ikke vet jeg om noe av dette gjorde deg så mye kloker, men jeg tok plutselig av og ble ganske så ivrig når jeg førstes begynte å tenke over det igjen. :)

Men siden jeg gadd å lese innlegget ditt og du gratulert meg, så får vel jeg nesten gjøre det samme. ;) Men håper selvfølgelig at det ordner seg på best mulig måte for dere, for det er ikke noe gøy....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...