Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*he he* Ja det tror jeg så gjerne! :-)

Men er det stort sett "bare" over Svinesund det er kø, eller kan man risikere kø hele veien gjennom Østfold og Alkershus? Pga helgeutfart etc.

man kan risikerer laaaang kø - vi dro for å handle 16.mai - 2.pinsedag - da var alt åpent i Sverige - men alt stengt i Norge - vi stod i kør fra rett etter Saprsborg. Da er det lurt å ha DVD-skjermer med Tom & Jerry...

Skrevet

man kan risikerer laaaang kø - vi dro for å handle 16.mai - 2.pinsedag - da var alt åpent i Sverige - men alt stengt i Norge - vi stod i kør fra rett etter Saprsborg. Da er det lurt å ha DVD-skjermer med Tom & Jerry...

*S*

Dette er snakk om å hive 3-4- venninner inn i en bil og kjøre, så da kan vi jo la skravla gå. Men slitsomt med kø lell, særlig for den som evt skal kjøre, dvs meg! :-(

(Hvorfor i søtten er mange damer så pysete når det gjelder å kjøre bil på langtur?? det er det liksom bare mannen som gjør, mens de selv kan strekke seg tilo å kjøre til Ikea! *hrmf*)

Skrevet

*S*

Dette er snakk om å hive 3-4- venninner inn i en bil og kjøre, så da kan vi jo la skravla gå. Men slitsomt med kø lell, særlig for den som evt skal kjøre, dvs meg! :-(

(Hvorfor i søtten er mange damer så pysete når det gjelder å kjøre bil på langtur?? det er det liksom bare mannen som gjør, mens de selv kan strekke seg tilo å kjøre til Ikea! *hrmf*)

Da er jeg unik - jeg ELSKER å kjøre selv - gjerne langt. Snart skal vi kjøre 200 mil til Frankrike - - synd jeg ikke har tatt lappen på minibuss - men jeg bruker å kjøre litt likevel.....)

Skrevet

Da er jeg unik - jeg ELSKER å kjøre selv - gjerne langt. Snart skal vi kjøre 200 mil til Frankrike - - synd jeg ikke har tatt lappen på minibuss - men jeg bruker å kjøre litt likevel.....)

Jeg kan ikke si at jeg elsker å kjøre bil, men vi deler da nokså likt på langkjøringene, og jeg har også kjørt mer enn 40 mil alene med barn i baksetet.

Men flere av disse som skal være med på tur er veldig opptatt av IKKE å kjøre selv, for uff så slitsomt da gitt!

Og det er faktisk slitsomt for meg også - jeg kommer til å være sliten på søndag kveld hvis vi tar denne turen. Men vi kommer oss jo ikke avgårde hvis alle sammen sakl være den lille søte konemor som bare kan kjøre på butikken! ;-)))'

(OK, _litt_ slem der, men det får de tåle! *h ehe*)

Skrevet

Har sett at den blå-grønna greia går inn i sverige, men åssen kommer man seg "opp" til svinesund? Eller er det ned, sukk.

Skrevet

Har sett at den blå-grønna greia går inn i sverige, men åssen kommer man seg "opp" til svinesund? Eller er det ned, sukk.

Da må man snu ved Ske eller Tanumshede - 4 mil sør for Svinesund, og kjøre tilbake igjen -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...