Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i begynnelsen av 30 åra og er gift. Er kjempe glad i mannen min, men begynner å lure på om følelsene er gjensidig. for to år siden fikk jeg kreft,og da trakk han seg unna. han ville ikke røre meg eller si at han var glad i meg. Det ble en stor oppvask etter jeg ble bedre og fikk kreftene mine tilbake. Han lovet å stille opp og støtte meg videre. Nå er jeg endelig kreft fri, men har fått hjerte problemer og mageproblemer. har måtte sykemelde meg igjen og har ikke krefter til vanlig husarbeid engang. Han har nok engang trekt seg unna meg. Det er nå jeg trenger å høre at han er glad i meg og kansje stille opp litt med ungene våres, som går på barneskole. Minsteman har svak autisme og trenger oppfølging.Han får oppfølging av barne og ungdoms psykriatien, og der er det møter vi må på. det mener mannen min at det er jeg som må gjøre, for han er jo på jobb hver dag.Elsker mannen min, men begynner å gå tom for følelser. får jo ingenting til bake. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187375-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan hende han er redd for at du skal dø og reagerer med å trekke seg unna. ikke så uvanlig reaksjon. men du kan forsøke å forklare han at han for din skyld må skille mellom følelser og virkelighet- du trenger hjelp til praktiske ting og du trenger støtte. selv ville jeg nok blitt ganske lei meg, men det er gasnke vanskelig å leve sammen med alvorlig syke mennesker ifht redsel for døden. kanskje et samlivkurs kan være tingen for dere? et sted dere kan få hjelp til hvordan dere skal leve best mulig sammen når du er syk?

Hva med å søke hjelp på familierådgivnings kontoret, eller ta kontakt med fastlegen din og forklar han problemet, kanskje legen kan henvise dere til rette personer slik at dere får hjelp.

Når det er sagt, så vil jeg si at det er kjempe dårlig gjort av mannen din å stikke halen mellom beina når det røyner på.

Det er nettopp på vonde dager at man bør stille opp for partneren sin, det krever litt, men det viser samtidig hva som bor i en.

Ta kontakt med legen din du, få han/hun til å hjelpe dere.

Gjest pekka

han trekker seg unna pga usikkerhet/utrygghet. han er nok mer glad i deg enn du kanskje føler han er. Den gangen du fikk kreft sjokket, fikk nok han det også, på sin måte. Har han hatt hjelp til å takle dette? anbefales......Dere kunne fått psykolog-hjelp sammen?

Ønsker deg og dine lykke til videre

Annonse

Tusen takk for rådene. Har prøvd å få han med til legen sammen med meg, men det ville han ikke.skal prøve igjen. Og det å vise ham at jeg er glad i ham, gjør jeg hvær dag. jeg spør etter en klem nå og da og, men da er det bestandig noe han skal gjøre, så da har han liksom ikke tid. skal jeg gi ham mere "space"? henger ikke oppå ham for å si det sånn. har vært sammen i 11 år og gift i 3 år. så den klenge tiden er over....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...