Gå til innhold

Jenter, fuktighet i trusa?

Anbefalte innlegg

Gjest fuktigheta
Skrevet

Er det jeg som har spesielt mye utflod ( ekkelt ord ) eller er det sånn at dere jenter får fuktighet i trusa i løpet av en dag. Det varierer litt fra dag til dag gjennom syklusen, men jeg skifter alltid truse når jeg kommer hjem fra jobb. Føler meg litt ekkel som er så våt der nede, er flere slik?

Det er forresten enten hvitt eller litt gulaktig når det tørker, er det normalt?

Skrevet

Bruk truseinnlegg om det er så mye at det blir vått da.

Skrevet

Helt normalt.

Og som den tidligere prøveren jeg er kan jeg fortelle deg at jo seigere det er, jo mer fruktbar er du. Fruktbar utflod danner rundinger i trusa, ufruktbar utflod danner stripete flekker i trusa.

Det er mot utflod man bruker truseinnlegg, men det er ikke alle underliv som liker for mye av det. Så det er bare å fortsette å skifte truse hvis du syns det er ok, men for all del ikke begynn å vaske deg flere ganger om dagen, da kan det bli verre.

Gjest fuktigheta
Skrevet

Helt normalt.

Og som den tidligere prøveren jeg er kan jeg fortelle deg at jo seigere det er, jo mer fruktbar er du. Fruktbar utflod danner rundinger i trusa, ufruktbar utflod danner stripete flekker i trusa.

Det er mot utflod man bruker truseinnlegg, men det er ikke alle underliv som liker for mye av det. Så det er bare å fortsette å skifte truse hvis du syns det er ok, men for all del ikke begynn å vaske deg flere ganger om dagen, da kan det bli verre.

Du verden det her kunne du :o)

Gjest fuktigheta
Skrevet

Bruk truseinnlegg om det er så mye at det blir vått da.

Truseinnlegg er vel ikke så smart, kan man ikke lettere få sopp og slikt da?

Skrevet

Du verden det her kunne du :o)

Ja når man har brukt nesten et år av sitt liv på å studere hvordan mennesker blir til, så lærer man litt av hvert nyttig og unyttig.

(studere=sitte klistra til internett og sluke informasjon)

Mrs. Wallace
Skrevet

Enig - truseinnlegg er bare tett og klamt og ekkelt.

Bedre da å skifte truse litt oftere.

Vanlig utflod er jo verken illeluktende eller farlig.

Gjest fuktigheta
Skrevet

Enig - truseinnlegg er bare tett og klamt og ekkelt.

Bedre da å skifte truse litt oftere.

Vanlig utflod er jo verken illeluktende eller farlig.

Men er det vanlig at det er så vått? Liker ikke feks å kle av meg i en garderobe siden det nesten alltid er flekk i trusa feks.

Mrs. Wallace
Skrevet

Men er det vanlig at det er så vått? Liker ikke feks å kle av meg i en garderobe siden det nesten alltid er flekk i trusa feks.

Er det noen som titter oppi trusa di, da?

Gjest fuktigheta
Skrevet

Er det noen som titter oppi trusa di, da?

Nei, sikkert ikke, men det føles jo som at alle kan se dit hvertfall. Noen jenter sier de pleier gå uten truse og, det må jo bety de er rimelig tørre der nede.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, sikkert ikke, men det føles jo som at alle kan se dit hvertfall. Noen jenter sier de pleier gå uten truse og, det må jo bety de er rimelig tørre der nede.

Alle jenter vet jo hva utflod er, i større eller mindre grad.

Om noen mot formodning skulle slumpe til å se en liten, våt flekk i trusa di, tror jeg ikke noen ville reagere på det. Det er jo ikke bremsespor vi snakker om (urk).

Gjest helt normalt
Skrevet

Har aldri hørt om at man får sopp av truseinnlegg. Bare sånne amerikanske som er parfyrmerte.

Jeg bruker truseinnlegg hver dag, og har aldri hatt noe problemer.

Det er helt normalt med litt utflod. De fleste får også litt ekstra utflod i forbindelse med eggløsning.

Gjest fuktigheta
Skrevet

Har aldri hørt om at man får sopp av truseinnlegg. Bare sånne amerikanske som er parfyrmerte.

Jeg bruker truseinnlegg hver dag, og har aldri hatt noe problemer.

Det er helt normalt med litt utflod. De fleste får også litt ekstra utflod i forbindelse med eggløsning.

Truseinnleggene har jo sånn plastfilm under som gjør at det ikke blir lufting. Hvilket merke bruker du? Skifter du dem ofte?

Skrevet

Dersom alternativet er å gå med våte truser, så tror jeg at jeg ville brukt innlegg og skiftet dem ofte.

Gjest Ramina
Skrevet

Det varierer veldig hvor mye eller lite utflod ei jente har.

Noen kan ha så mye at det virkelig er plagsomt, og noen - jeg er heldigvis en av dem - har så godt som nesten ikke noe.

Det er også normalt at det varierer i syklusen, og at det kan forandre seg den ene eller andre vegen etter som du blir eldre.

Om du ikke har andre plager, er fri for kjønnssykdommer osv så er du nok en av de som har mye/sterk utflod.

Det må du nok bare lære deg å leve med.

Det er helt klart at det å bruke truseinlegg kan gjøre ting bedre for deg, de kan jo skiftes flere ganger om dagen.

Ikke føl deg skitten iallefall, for det er helt normalt.

Bruk kun rent vann når du vasker deg nedentil, eller såpe beregnet for stedet.

:)

Gjest fuktigheta
Skrevet

Det varierer veldig hvor mye eller lite utflod ei jente har.

Noen kan ha så mye at det virkelig er plagsomt, og noen - jeg er heldigvis en av dem - har så godt som nesten ikke noe.

Det er også normalt at det varierer i syklusen, og at det kan forandre seg den ene eller andre vegen etter som du blir eldre.

Om du ikke har andre plager, er fri for kjønnssykdommer osv så er du nok en av de som har mye/sterk utflod.

Det må du nok bare lære deg å leve med.

Det er helt klart at det å bruke truseinlegg kan gjøre ting bedre for deg, de kan jo skiftes flere ganger om dagen.

Ikke føl deg skitten iallefall, for det er helt normalt.

Bruk kun rent vann når du vasker deg nedentil, eller såpe beregnet for stedet.

Er du da også tørr ved sex? DA renner jeg jo nesten over...

Gjest Ramina
Skrevet

Er du da også tørr ved sex? DA renner jeg jo nesten over...

Nei, ikke i det hele tatt.

Er mer enn fuktig nok ved opphisselse/sex.

Så dette bør nok ikke ha noen sammenheng.

For å berolige deg litt til så kan sies at jeg hadde noe mer utflod som yngre, dog har jeg aldri hatt veldig mye.

Nå er det slik at trusen helst er tørr når den slenges i skittentøyet på kvelden, men som sakt, det har ingen "innvirkning" på hva som skjer under opphisselse/sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...