Gjest sutreinnlegg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Mannen min sitter værfast ute på nordsjøen pga tåke. Håper nå at helikopteret får klarsignal til å kjøre i dag,men det ser ikke lyst ut akkurat nå heller. Eneste + med dette er at han tjener rått på at han må stå overtid. Meeen nåå vil jeg ha han hjem for jeg lengter meg ihjel snart. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Huff, så trist! Kunne ikke tenkt meg å ha det slik selv, så jeg føler med deg. *klem* 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Huff, så trist! Kunne ikke tenkt meg å ha det slik selv, så jeg føler med deg. *klem* Takk takk. Det blir lange dager å vente når jeg egentlig skulle hatt han hjemme i går. 14 dager er mer enn nok men nå blir det 15 og kanskje 16. 0 Siter
lurulf Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Håper det blir hyggelig for deg å få han hjem! En av mine veninner har også en mann som jobber i Nordsjøen. Han jobber bare om natta. Hun går også og gler seg veldig til han skal komme hjem. Når han så endelig dukker opp, er han stuptrøtt fordi han må snu døgnet. I tillegg er han alltid pottsur (fordi han er trøtt?) de første dagene og kjefter på henne for alt mulig. Vennene deres har lært å holde seg langt unna de første dagene. Jeg var engang så uheldig å invitere dem i et selskap dagen etter at han var kommet hjem. Det gjør jeg aldri igjen! Han var så sur at han ødela for alle gjestene mine. Det pussige er at hun likevel alltid gler seg til han kommer igjen... Ops, dette ble lenger enn jeg hadde tenkt, men det jeg ville spørre deg om er om du vet om slik oppførsel er vanlig? Er din også slik? Eller kanskje din har dagskift og unngår å bli så trøtt? 0 Siter
Gjest sjømannsenke Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Takk takk. Det blir lange dager å vente når jeg egentlig skulle hatt han hjemme i går. 14 dager er mer enn nok men nå blir det 15 og kanskje 16. Vel, hvis du klager på den kaller jeg det å sutre. Min var borte en mnd i strekk og en uke hjemme(ikke nordsjøen). Man kan venne seg til det meste. 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Håper det blir hyggelig for deg å få han hjem! En av mine veninner har også en mann som jobber i Nordsjøen. Han jobber bare om natta. Hun går også og gler seg veldig til han skal komme hjem. Når han så endelig dukker opp, er han stuptrøtt fordi han må snu døgnet. I tillegg er han alltid pottsur (fordi han er trøtt?) de første dagene og kjefter på henne for alt mulig. Vennene deres har lært å holde seg langt unna de første dagene. Jeg var engang så uheldig å invitere dem i et selskap dagen etter at han var kommet hjem. Det gjør jeg aldri igjen! Han var så sur at han ødela for alle gjestene mine. Det pussige er at hun likevel alltid gler seg til han kommer igjen... Ops, dette ble lenger enn jeg hadde tenkt, men det jeg ville spørre deg om er om du vet om slik oppførsel er vanlig? Er din også slik? Eller kanskje din har dagskift og unngår å bli så trøtt? Min mann er så koselig når han kommer hjem at det. Vi er nyforelska ihvertfall de tre første dagene etter at han er kommet hjem. Han jobber også natta innimellom + mye overtid sånn at han jobber 16 timer hver kveld/natt. like blid fordi han. Jeg skal bite meg fast i mannen min ser jeg for han er unik. 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Vel, hvis du klager på den kaller jeg det å sutre. Min var borte en mnd i strekk og en uke hjemme(ikke nordsjøen). Man kan venne seg til det meste. stakkars deg. min skal reise igjen på onsdag så vi får pleie tiden godt! 0 Siter
Gjest klunken Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Min mann er så koselig når han kommer hjem at det. Vi er nyforelska ihvertfall de tre første dagene etter at han er kommet hjem. Han jobber også natta innimellom + mye overtid sånn at han jobber 16 timer hver kveld/natt. like blid fordi han. Jeg skal bite meg fast i mannen min ser jeg for han er unik. Kanskje han synes det er godt å komme bort fra dama han har der ute og hjem til deg da. Forandring fryder det. 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kanskje han synes det er godt å komme bort fra dama han har der ute og hjem til deg da. Forandring fryder det. Å? det visste jeg ikke at han hadde. Må nok lure meg med i bagen neste gang for å sjekke opp dette.. 0 Siter
lurulf Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Min mann er så koselig når han kommer hjem at det. Vi er nyforelska ihvertfall de tre første dagene etter at han er kommet hjem. Han jobber også natta innimellom + mye overtid sånn at han jobber 16 timer hver kveld/natt. like blid fordi han. Jeg skal bite meg fast i mannen min ser jeg for han er unik. Godt å høre at det går an å være blid selv om man må snu døgnet! Jeg har ofte tenkt at mannen til veninna mi burde prøve å ta seg sammen litt. Det virker som om han synes han kan tillate seg hva som helst bare fordi han kommer fra rigg! "Jeg skal bite meg fast i mannen min ser jeg for han er unik." Ja, gjør det! Har man noe godt så hold fast 0 Siter
Gjest klunken Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Å? det visste jeg ikke at han hadde. Må nok lure meg med i bagen neste gang for å sjekke opp dette.. Det er da ganske så vanlig, men kanskje ikke vanlig at konene/mennene der hjemme vet om det? 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er da ganske så vanlig, men kanskje ikke vanlig at konene/mennene der hjemme vet om det? Nei ikke sikkert det,men jeg har overhodet ingen bekymringer om det. Har han noen gang tenkt å bedra meg så versegod,da er han ikke glad i meg lenger og han får dra dit pepper'n gror. 0 Siter
Gjest klunken Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Nei ikke sikkert det,men jeg har overhodet ingen bekymringer om det. Har han noen gang tenkt å bedra meg så versegod,da er han ikke glad i meg lenger og han får dra dit pepper'n gror. *LOL* Menn som er borte så lenge trenger å få tømt seg når de ikke er hjemme også vet du. Menn ser ikke akkurat på sex som noe stort sånn sett, hvem de gjør det med mener jeg. Du TROR vel ikke noe på at menn som er glade i kona si ikke er utro?? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 *LOL* Menn som er borte så lenge trenger å få tømt seg når de ikke er hjemme også vet du. Menn ser ikke akkurat på sex som noe stort sånn sett, hvem de gjør det med mener jeg. Du TROR vel ikke noe på at menn som er glade i kona si ikke er utro?? Det var da en meningsløs generalisering. Selvsagt finnes det utroskap både blant menn og kvinner, men det finnes også massevis av hederlige unntak. 0 Siter
Gjest den umoralske Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 *LOL* Menn som er borte så lenge trenger å få tømt seg når de ikke er hjemme også vet du. Menn ser ikke akkurat på sex som noe stort sånn sett, hvem de gjør det med mener jeg. Du TROR vel ikke noe på at menn som er glade i kona si ikke er utro?? Nei, en kan bli ganske så sjokka over å finne ut hvilke menn som er utro. Noen av dem jeg vet om, hadde jeg nekta å tro det om, hvis det ikke var for at jeg selv var øyenvitne, for å si det sånn. 0 Siter
lurulf Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Nei ikke sikkert det,men jeg har overhodet ingen bekymringer om det. Har han noen gang tenkt å bedra meg så versegod,da er han ikke glad i meg lenger og han får dra dit pepper'n gror. La nå ikke den gledesdreperen så noen dumme frø hos deg! Hold fast ved din unike mann og kos dere nyforelsket når du får han hjem. Alltid hyggelig å høre om noen som er lykkelige og har det bra 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 *LOL* Menn som er borte så lenge trenger å få tømt seg når de ikke er hjemme også vet du. Menn ser ikke akkurat på sex som noe stort sånn sett, hvem de gjør det med mener jeg. Du TROR vel ikke noe på at menn som er glade i kona si ikke er utro?? Jeg ser forskjellen jeg på lenge hjemme og når han har vært borte en tid.*LOL* 0 Siter
Gjest sutreinnlegg Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 La nå ikke den gledesdreperen så noen dumme frø hos deg! Hold fast ved din unike mann og kos dere nyforelsket når du får han hjem. Alltid hyggelig å høre om noen som er lykkelige og har det bra Vi koser oss glugg ihjel vi! Har jo nesten ikke tid til doling heller..): (: vet ikke hvilken smiley jeg skal velge, men om noen uker vet jeg det ''hihi'' 0 Siter
lurulf Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Vi koser oss glugg ihjel vi! Har jo nesten ikke tid til doling heller..): (: vet ikke hvilken smiley jeg skal velge, men om noen uker vet jeg det ''hihi'' Du har fått ham hjem med andre ord? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.