Gå til innhold

Fra langt hår til kort hår - grunnlag til brudd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sier jo at dere ble sammen mens du hadde kort hår, og at han ble tiltrukket av deg da. Jeg mistenker at han liker lengre hår bedre og bruker dumme metoder for å få deg til å beholde det lange håret.

Dersom han fortsatt elsker deg så elsker han deg uavhengig av hårlengde.

laguna1365380434

Nei, ærlig talt! Gå nå av sted og klipp en sveis du trives med!

Han fyren din hørtes enten særdeles herskesyk ut elller altfor opptatt av hår, eller begge deler!

Gjør som du vil, det må han pokker meg tåle! Lykke til med ny sveis! :-)

Gjest Ugga Bugga

Hvis han ikke lenger vil være sammen med deg hvis du klipper håret, er han uansett ikke noe å samle på.

Jeg visste ikke at det fantes slike hårfetisjister engang. Å tenne BARE på håret og ikke personen som eier det høres litt rart ut.

Gjest svaksterk

Høres ikke bra ut.

Bestemmer han mye på andre områder også?

Min samboer ville også jeg skulle ha langt hår.

Det var bare en liiiten bit av alt jeg skulle være og gjøre og si osv osv....

Høres ikke bra ut.

Ha håret ditt som du vil. Vær sånn som du har lyst til. Et forhold basert på trusler som skal styre den andre i en retning den ikke ønsker er ikke et bra forhold.

mvh

Annonse

Falmet, nei! Hun er superkul! Flink til å bruke klær med farger også. Mange tror man må gå i ett med veggen når man blir eldre og får rynker og grått hår, men det er kanskje nettopp da man trenger litt friske farger?! :-)

Ja, det med farger er jeg helt enig i. Grå klær og grått hår er kjedelig. De fleste gråhårede er fine i rødt og lilla. Ikke pastellfarger.

Jeg tror jeg vil bli sånn a la Sissel Benneche Osvold, med helt hvitt hår. Det er stilig mot brun hud.

Men hun er jo ikke gammel i forhold til Sossen.

Gjest mener nå jeg

Langt hår gjør også gamle damer feminine, så ikke sett noe aldersgrense på deg selv. Og jo eldre man blir, jo mer trenger man det kanskej? ;-)

Jeg syns det er stygt med langt hår på damer over 50. De prøver å se yngre ut,men det ser bare teit ut...De kler det ikke engang. I alle fall ikke de som har gråtthår, og det er tynt og tørt..nei,usjameg.. klipp deg moderne og fint sier jeg, så ser du mye yngre og finere ut.

Han har nok en real hårfetisj! Meningen er ikke å forsvare ham, men kanskje han synes det er vanskelig selv at han ikke klarer å tenne på damer med kort hår?

Selv hadde jeg sannsynligvis blitt så barnslig og sta at jeg hadde klippet meg kort bare på pur f....

Gjest Blunderen

Personlig synes jeg ikke noe om jenter med kort hår. Men litt rart at han ble sammen med deg når du hadde kort da, om håret betyr så mye.

Men det er kanskje vekten i kombinasjon med hår som er utslagsgivende?

Jeg har tro på å høre på hva partneren sier, men samtidig ta hensyn til egne behov.

DVS jeg ville syntes typen min var usexy med langt hår (har sett ham med det før vi ble sammen) så jeg ville ikke likt om han fikk det. Men samtidig må jo egentlig han få bestemme, men det hadde nok ikke blitt så mye på ham da;)

Hvorfor hater du det lange håret da? Kanskje en mellomting er noe? Ikke langt og ikke helt kort?

petter smart

Jeg synes jenter er mye penere med langt/halvlangt hår, enn kort. Mange er pene også med kort hår, men de er penere med langt hår.

Mange har trukket fram Halle Berry som et eksempel på en kvinne som var pen med kort hår. For det første er hun pen uansett hår, og for det andre er hun penere med langt hår.

Så jeg skjønner at han ikke vil at du skal klippe deg.

Men å true med å slå opp for noe slikt er helt ekstremt. Du kan ikke godta slike krav, hvor vil det ende da?

Synes også det høres rart ut at han ikke tenner på deg med kort hår, spesielt siden han ble sammen med deg når du hadde kort hår.

Gjest Female26

Han har nok en real hårfetisj! Meningen er ikke å forsvare ham, men kanskje han synes det er vanskelig selv at han ikke klarer å tenne på damer med kort hår?

Selv hadde jeg sannsynligvis blitt så barnslig og sta at jeg hadde klippet meg kort bare på pur f....

Ja, så har vi fått diskutert det skikkelig da.

Han sier selv at han bløffet og det er jo klart han ikke vil forlate meg hvis jeg klipper meg kort. Det er tross alt hele meg han elsker.

Men han syntes jeg er finest med langt hår og han ville bare så mye at jeg skulle beholde det.

MEN, han syntes jeg var nydelig da vi møttes (med det korte håret)og da var jeg i tillegg slankere.

Så jeg sa til han at jeg vil evt ikke klippet håret mitt før jeg blir like slank igjen (passer ikke kort hår når jeg er i denne formen, for jeg klippet meg kort for 2 år siden og da lot jeg det vokse igjen fordi jeg ikke var fornøyd).

Så det var han enig i, jeg kunne gjerne få kort hår igjen - men at det var slik jeg så ut da vi ble sammen (han ble jo tiltrukket av meg slik jeg så ut da).

Så samme det...det er ikke noe hastverk for meg å klippe meg (må bli like slank igjen først før jeg vil det) men må vite at jeg har muligheten til det uten å være redd for at han skal forlate meg eller ikke tenne på meg på grunn av det.

Så det ordnet seg :)

Han bare bløffet med det med tenningen og forlate meg fordi han ønsket så sterkt at jeg beholdt det lange håret.

Men det har visst ingenting å si nå...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...