Gjest - vet ikke hva jeg skal gjøre lenger! Skrevet 10. februar 2001 Del Skrevet 10. februar 2001 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Samboeren min bryr seg ikke lenger og er aldri hjemme.Denne uken har han vært borte hver kveld og i helgen reiste han på tur med kameratene.Jeg forventer ikke at at han skal sitte hjemme å "holde meg i hånden",men bare at han er hjemme et par kvelder i uken.Jeg har en travel hverdag og er vant med å ordne opp i ting selv.Vi har ikke felles økonomi,men han tjener gode penger i nordsjøen og jeg er alenemor og student så det kan bli litt vanskelig til tider. Husarbeid er d jeg som tar meg av fordi jeg ikke gidder å være masete lenger. Jeg har en sønn fra før,så det er jo naturlig at jeg må tilbringe mye tid hjemme.Han engasjerer seg svært lite i min sønn.I disse årene har han aldri tatt gutten med på kino el.Før sa han at jeg ikke skulle sitte alene hjemme når jeg ikke hadde barnevakt.Dette bryr han seg heller ikke noe om lenger.Det er jo forsåvidt greit siden det er jeg som har barn men.... Noe fam.rådgivning er uaktuelt,så nå har jeg "luftet" for han at vi kansje burde bo hver for oss.At han gjerne finner seg en leiliget eller hybel.Da trenger jeg ikke å ta hensyn lenger. Da jeg ba han om å være så snill å bli hjemme denne helgen sa han : "Jeg hviste at du skulle lage et helvete bare fordi jeg skulle på fest igjen".Dette synes jeg var vondt å høre fordi jeg synes jeg godtar mye. Nå: Hva sier dere ? Jeg vet ikke råd lenger. Kan noen være så snill å svare ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18743-solveigeller-noen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…