Gå til innhold

Litt interessert til forelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest Søt nok tomboy

Har rota litt med en som er litt interessert. Tror i perioder han har vært veldig interessert, men hatt dårlig selvtillit. Går litt opp og ned i vekt, og det er litt forskjellig hvor mye jeg fokuserer på utseende. Er også litt variabelt sosialt anlagt, liker å jobbe en del. Nå vil jeg ha endret "litt interessert" hos han til forelskelse igjen. Er villig til å gjøre hva som helst, ingen feministiske skrupler eller strikse grenser. Han vil nok like personligheten min underveis bedre enn "lokketiltakene" mine, men jeg må få han på kroken først. Noen forslag, gjerne ekstreme, men effektive.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187436-litt-interessert-til-forelskelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Å lokke noen på premisser du ikke kan opprettholde over tid i forholdet, er en sikker vei til forholdets undergang....

Så dropp de ekstraordinære tingene hvis ikke du har til hensikt å anstrenge deg like mye også i ettertid.

Mitt iips; Vær deg selv, alt annet kommer det ikke noe godt ut av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...