Gjest Irritert ennå. Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Soppinfeksjon er noenlunde under kontroll (selv om jeg ennå har det). Derfor tenkte jeg å bare sette i gang med en kur (6 piller istedenfor e pille denne gangen, for å se om det hjelper bedre) før mensen nå. MEN, jeg burde begynt i dag ettersom jeg får mensen på onsdag morgen, og dermed får jeg bare tatt 5 av pillene (fred., lørd., sønd., mand., tirsdags kveld). Gjør dette noe? Kunne jo gått på kuren etter mensen, men da kommer kjæresten min hjem, har ikke sett ham på leeenge, og vil veldig gjerne unngå å ta pillene da. Må jo unngå sex en tid etter det også, vel? Hva sier dere? 0 Siter
Babette Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg var mye plaget av tilbakevendende sopp en periode. Det kom ikke hver gang jeg hadde sex, men alltid hvis sexen ble for hyppig. Det som (bank i bordet) kurerte faenskapen for godt, var en salve fra helsekosten som heter Calendula. Pluss at vi begynte med glidemiddel for å minske irritasjonen. Tipset om Calendula plukket jeg opp i et ukeblad. Den lindret ikke kløen umiddelbart, men dagen etter at jeg tok den på for første gang, forsvant plagene. Dette er en myk og behagelig salve som i konsistens kan minne litt om vaselin. Den kan også brukes til mye annet, og har omtrent samme bruksområde som aloe vera. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er ikke noe problem å ta den siste pillen mens du har mensen. Bare litt grisete. 0 Siter
Gjest Irritert ennå Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg var mye plaget av tilbakevendende sopp en periode. Det kom ikke hver gang jeg hadde sex, men alltid hvis sexen ble for hyppig. Det som (bank i bordet) kurerte faenskapen for godt, var en salve fra helsekosten som heter Calendula. Pluss at vi begynte med glidemiddel for å minske irritasjonen. Tipset om Calendula plukket jeg opp i et ukeblad. Den lindret ikke kløen umiddelbart, men dagen etter at jeg tok den på for første gang, forsvant plagene. Dette er en myk og behagelig salve som i konsistens kan minne litt om vaselin. Den kan også brukes til mye annet, og har omtrent samme bruksområde som aloe vera. Tusen takk for tips! Jeg skal prøve både det og yougurt! Skal innrømme at jeg ble mer plaget med dette etter jeg i en periode over 14 dager hadde sex flere ganger til daglig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.