Freya Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Programmet "Monsterbarna" på TVNorge står på i bakgrunnen, og jeg hører noen skikkelige trasshyl fra stua. Var det nå så lurt å drite i de p-pillene likevel... 0 Siter
Freya Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 hehe går nok fint ;-) Hehe... Grinerunger er ikke noe særlig tøft. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vel, slike program er vel mer ment som en vekker for foreldre som ikke gidder å sette grenser for barna sine. Selvsagt er alle unger grinete og "umulige" til tider. Men lar vi barna ta kontrollen, så blir det uutholdelig for alle. Så jeg tror det var kjempelurt å slutte med p-pillene jeg!!! 0 Siter
Freya Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Vel, slike program er vel mer ment som en vekker for foreldre som ikke gidder å sette grenser for barna sine. Selvsagt er alle unger grinete og "umulige" til tider. Men lar vi barna ta kontrollen, så blir det uutholdelig for alle. Så jeg tror det var kjempelurt å slutte med p-pillene jeg!!! Skjønner jo det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.