happi Skrevet 10. februar 2001 Skrevet 10. februar 2001 Vi var på UL på torsdag, da var jeg 5+6 uker på vei. Fosteret var 8,7 mm stort, er dette normal størelse på et foster på 5+6 uker. Det stemmer ikke overens med det som står i forskjellige bøker og sånn...???Der står det at fosteret skal være 1,5 cm langt.Håper allt er bra med fosteret! Håper du kan hjelpe! Masse klemmer fra happi 0 Siter
Albertine Skrevet 10. februar 2001 Skrevet 10. februar 2001 Jeg var til UL i uke 7, jeg var altså 6+4, og legen målte fosteret til å være 4 mm....synes hun målte litt rart jeg da, fra halsen og ned liksom. Men hun sa at alt var normalt. 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 10. februar 2001 Skrevet 10. februar 2001 Utviklingen skjer utrolig raskt på dette tidspunktet. Kanskje er du kommet en uke kortere i svangerskapet. Da stemmer de målene du fikk på ultralyd bedre. Det er ingen holdepunkter ut i fra det du sier, som skulle tilsi at noe var galt med fosteret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.