Gå til innhold

Klar for litt ekstra spenning i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Endelig i Norge!

Folk er faan meg idioter, altså... Er det liksom helt ut å hoppe ut av fly og sånt for spenning nå, da?

Det er faen ikke godt å si.

Jeg vil anta at problemet er minimalt. Det der kan umulig slå an.

Takke meg til en skikkelig omgang russisk rulett dersom jeg vil dø.

Gjest Ramina

Jeg kan ikke i min villeste fantasi begripe hva som går av folk i dag.

Hvordan går det ann å spille med døden og et langt og fælt sykdomsleie...

Hva er galt i samfunnet i dag som gjør at folk trenger en så stor spenning liksom.

Huff a meg sier jeg bare...

ShitDiddelyDo

Jeg skjønner at folk leker med døden, men ikke at de leker med et langt og smertefullt sykeleie. Takke meg til å hoppe ut av fly, eller kjøre bil fort inn i en fjellvegg.

Ja, eller rett og slett sette en overdose med heroin.

Men det her kan umulig være noe som kommer til å ta av. Sikkert bare noe for svært psykisk syke mennesker.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jo da, men nå har vel media en tendens til å hause opp slike ting. Det er sikkert de som har funnet på navnet også.

Helt sikkert. Og ved å reklamere for galskapen med et så kult navn slutter sikkert ungdommen med det umiddelbart...

...eller kanskje ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...