Gå til innhold

En god makeupkrem å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe meg en makeupkrem/foundation. Er det noen som har en knallfin en å anbefale? Den må ikke være for dekkende, og den må se naturlig ut, og også være litt "mild". Jeg har lys hud.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• Mary Poppins

5

• skorpionfisken

5

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

serendipity
Skrevet

Det er ikke en makeup krem, men en dagkrem med farge. Lancomè sin fargede dagkrem, den lyse er kjempe fin!! Så bruker jeg evt. solpudder over. Alvarèz sitt solpudder er kjempe fint!!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Loreal True Match. Den tilpasser seg hudens tone, og du slipper striper og den oversminkede looken.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bruker og liker "smooth result" fra Maybeline..Svært dekkende.Billig er den også..

Om someren bruker jeg bare litt sånn solpudder, om jeg ikke skal på festligheter. det har jeg kjøpt på bodyshop,og det funker fint, men er ikke så veldig dekkende.

:-)

Skrevet

Jeg elsker Kanebo sin Ex Bio Instant Natural Golden Glow UV (GEL).

Den er lett og ikke så dekkende, men gir bare et naturlig sommerfriskt og glødende hud.

http://kanebo-international.com/product/make/fd/index.html

Hoho, jeg ser for meg situasjonen hvis det ikke er selvbetjening i parfymeriet. Lirer du av deg hele den leksa der? Uten jukselapp?

fuji1365380447
Skrevet

Hoho, jeg ser for meg situasjonen hvis det ikke er selvbetjening i parfymeriet. Lirer du av deg hele den leksa der? Uten jukselapp?

*lol*

Jeg har brukt denne kremen hver dag i mange år, så jeg pleier å kjøpe meg opp et lite lager når jeg er ute å reiser. Den er nemlig ganske dyr!

Men nei, jeg pleier somregel å si, den gylne krement til Kanebo..

Men det var dens hele og fulle navn jeg refererte til. Rett skal være rett...

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Jeg bruker og liker "smooth result" fra Maybeline..Svært dekkende.Billig er den også..

Om someren bruker jeg bare litt sånn solpudder, om jeg ikke skal på festligheter. det har jeg kjøpt på bodyshop,og det funker fint, men er ikke så veldig dekkende.

:-)

Hva er det den skal dekke?

laguna1365380434
Skrevet

Hva er det den skal dekke?

Nja..Fargenyanser som mørkt under øynene, rød på nesen. Urenheter..Fregner? Sørge for ensfarget ansikt liksom..:-)

"dekkende"..Hm,term jeg har lært i parfymeriet.

Uansett, den fra Maybeline synes jeg er grei, den passer godt med mine farger, ser ikke unaturlig ut, og den dekker alt overnevnt om det skulle oppstå..:-)

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Nja..Fargenyanser som mørkt under øynene, rød på nesen. Urenheter..Fregner? Sørge for ensfarget ansikt liksom..:-)

"dekkende"..Hm,term jeg har lært i parfymeriet.

Uansett, den fra Maybeline synes jeg er grei, den passer godt med mine farger, ser ikke unaturlig ut, og den dekker alt overnevnt om det skulle oppstå..:-)

Men man ser vel ikke særlig naturlig ut om hele ansiktet er ensfarget??

laguna1365380434
Skrevet

Men man ser vel ikke særlig naturlig ut om hele ansiktet er ensfarget??

Jo? Og i allefall mye penere! Synes jeg.

Gjest maxfactor
Skrevet

Prøv MaxFactor, seamless. Eneste jeg er bekvem med i allefall.

skorpionfisken
Skrevet

Diors, diorskin.

Har prøvd flere forskjellige, og det er den beste hittil.

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Jo? Og i allefall mye penere! Synes jeg.

Det blir jo sånn kunstig sparkla-dokke uteseendet det. Sånt liker ikke gutta ihvertfall...

Gjest marge simpson
Skrevet

Biotherm sin, Light.

Anbefaler deg å bare ta den jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Det blir jo sånn kunstig sparkla-dokke uteseendet det. Sånt liker ikke gutta ihvertfall...

Nå, jeg synes sminke er fint,og de gutta jeg har noen interesse av vis estetiske oponion har heller ikke noe i mot det;-)

Jeg synes allværsjakke& røde kinn er litt blæh..Heller sminkedukke når som helst;-)

Men om du ikke liker å sminke deg er det jo ingen tvang..smaken er som kjent som baken, og mange setter sikkert pris på ujålethet og friskustryne.

Jeg er ikke en av dem, dog.

(når det er sagt trenger ikke all foundation å være veldig sminket..Det er grader av alt, og ting kan brukes for å oppnå forskjellige resultater og forskjellige grader av samme resultat. Det er bare å prøve seg frem)

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Nå, jeg synes sminke er fint,og de gutta jeg har noen interesse av vis estetiske oponion har heller ikke noe i mot det;-)

Jeg synes allværsjakke& røde kinn er litt blæh..Heller sminkedukke når som helst;-)

Men om du ikke liker å sminke deg er det jo ingen tvang..smaken er som kjent som baken, og mange setter sikkert pris på ujålethet og friskustryne.

Jeg er ikke en av dem, dog.

(når det er sagt trenger ikke all foundation å være veldig sminket..Det er grader av alt, og ting kan brukes for å oppnå forskjellige resultater og forskjellige grader av samme resultat. Det er bare å prøve seg frem)

Så allværsjakke bruker alle som ikke hel-sparkler trynet?

Kanskje jeg ikke bruker det fordi jeg faktisk ikke trenger det?? Har ikke noen stygge greier i ansiktet jeg må skjule jeg.

Alle gutter liker friske naturlige jenter, og ikke dem som er sykelig opptatt av seg selv og hvordan akkurat de ser ut. Selvsentrerte folk er blæh.

Sminke bruker vel de fleste jenter, men de som er flinke bruker akkurat så lite at det synes at de faktisk har sminke.

Gjest gomle
Skrevet

Nei nei, det er ikke dekkrem vi mener her altså, du blir ikke helt ensfarget beige. Det gjør bare huden litt jevnere, men ting skinner igjennom. En god krem skal man ikke se at man har på, det skal bare se ut som man har pen hud fra naturens side.

Mrs. Wallace
Skrevet

Prøv MaxFactor, seamless. Eneste jeg er bekvem med i allefall.

Max Factor sin er forbløffende bra, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...