Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nei nei, det er ikke dekkrem vi mener her altså, du blir ikke helt ensfarget beige. Det gjør bare huden litt jevnere, men ting skinner igjennom. En god krem skal man ikke se at man har på, det skal bare se ut som man har pen hud fra naturens side. Ok, så man bare jukser seg til å se ut slik som oss andre da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Så allværsjakke bruker alle som ikke hel-sparkler trynet? Kanskje jeg ikke bruker det fordi jeg faktisk ikke trenger det?? Har ikke noen stygge greier i ansiktet jeg må skjule jeg. Alle gutter liker friske naturlige jenter, og ikke dem som er sykelig opptatt av seg selv og hvordan akkurat de ser ut. Selvsentrerte folk er blæh. Sminke bruker vel de fleste jenter, men de som er flinke bruker akkurat så lite at det synes at de faktisk har sminke. ?? Hva er det med deg da? Ikke fått kaffe enda eller? Du virker bare LITT morgengretten..;-) Jeg prøver bare å fortelle deg at det finnes forskjellige smakspreferanser. Min personlige går ikke mot såkalt naturlig look. Jeg synes det er kjedelig, og jeg synes de aller fleste jentene blir mye penere med sminke på. Det synes ikke du, og det er greit nok. Da lar du være. Simple as that. Jeg tror ikke at alle gutter er enige om noe som helst. Du skal nok se at det finnes noen for deg,og noen for meg;-) Forøvrig har jeg også et søtt ansikt uten påfallende eller stygge ting på, men jeg er da altså av den overbevisning at jeg blir penere når jeg sminker meg,uten at det er noe spesielt jeg ønsker å skjule fordet. Er virkelig dette noe å lage et nummer av synes du? Slapp av nå, og ta deg en kaffe! ;-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det blir jo sånn kunstig sparkla-dokke uteseendet det. Sånt liker ikke gutta ihvertfall... Kan du vel ikke du vite siden du ikke er inne i det. Hadde du sett oss før og etter, ville nok du også foretrukket etter. Min sambo synes jeg er pen med makeupkrem, selv om han sier at du er så fin når du er sånn naturlig. Når jeg sier at det han kaller naturlig er mye kremer og sminke nekter han. Du ser jo så naturlig ut sier han. Når jeg sier at jeg ser jo ikke sånn ut når du ser meg på morran før jeg går på badet, sier han at alle ser jo trøtte og blasse ut om morran. Det de ikke vet har de ikke vondt av. De trenger ikke vite at det ligger litt arbeide bak naturligheten vår. 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ?? Hva er det med deg da? Ikke fått kaffe enda eller? Du virker bare LITT morgengretten..;-) Jeg prøver bare å fortelle deg at det finnes forskjellige smakspreferanser. Min personlige går ikke mot såkalt naturlig look. Jeg synes det er kjedelig, og jeg synes de aller fleste jentene blir mye penere med sminke på. Det synes ikke du, og det er greit nok. Da lar du være. Simple as that. Jeg tror ikke at alle gutter er enige om noe som helst. Du skal nok se at det finnes noen for deg,og noen for meg;-) Forøvrig har jeg også et søtt ansikt uten påfallende eller stygge ting på, men jeg er da altså av den overbevisning at jeg blir penere når jeg sminker meg,uten at det er noe spesielt jeg ønsker å skjule fordet. Er virkelig dette noe å lage et nummer av synes du? Slapp av nå, og ta deg en kaffe! ;-) "Hva er det med deg da? Ikke fått kaffe enda eller? Du virker bare LITT morgengretten..;-)" Du altså, klokka er nesten ett da, ikke akkurat morgen det da... "Min personlige går ikke mot såkalt naturlig look. Jeg synes det er kjedelig, og jeg synes de aller fleste jentene blir mye penere med sminke på." Sikker fordi du er vant til jenter som ser ut som ugler uten sminke det da, med masse stygge merker i huden? "Slapp av nå, og ta deg en kaffe! ;-)" Kaffe er vel nettopp en av de tingene som gjør atman må sparkle trynet sitt, kaffe drikker jeg ikke nei. God sparkling! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ok, så man bare jukser seg til å se ut slik som oss andre da. Ja, er det ikke skrekkelig? 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kan du vel ikke du vite siden du ikke er inne i det. Hadde du sett oss før og etter, ville nok du også foretrukket etter. Min sambo synes jeg er pen med makeupkrem, selv om han sier at du er så fin når du er sånn naturlig. Når jeg sier at det han kaller naturlig er mye kremer og sminke nekter han. Du ser jo så naturlig ut sier han. Når jeg sier at jeg ser jo ikke sånn ut når du ser meg på morran før jeg går på badet, sier han at alle ser jo trøtte og blasse ut om morran. Det de ikke vet har de ikke vondt av. De trenger ikke vite at det ligger litt arbeide bak naturligheten vår. Ganske oppsiktsvekkende at han så sjelden ser det uten sminke at han ikke engang vet hva han er sammen med... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "Hva er det med deg da? Ikke fått kaffe enda eller? Du virker bare LITT morgengretten..;-)" Du altså, klokka er nesten ett da, ikke akkurat morgen det da... "Min personlige går ikke mot såkalt naturlig look. Jeg synes det er kjedelig, og jeg synes de aller fleste jentene blir mye penere med sminke på." Sikker fordi du er vant til jenter som ser ut som ugler uten sminke det da, med masse stygge merker i huden? "Slapp av nå, og ta deg en kaffe! ;-)" Kaffe er vel nettopp en av de tingene som gjør atman må sparkle trynet sitt, kaffe drikker jeg ikke nei. God sparkling! God bedring! ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "Hva er det med deg da? Ikke fått kaffe enda eller? Du virker bare LITT morgengretten..;-)" Du altså, klokka er nesten ett da, ikke akkurat morgen det da... "Min personlige går ikke mot såkalt naturlig look. Jeg synes det er kjedelig, og jeg synes de aller fleste jentene blir mye penere med sminke på." Sikker fordi du er vant til jenter som ser ut som ugler uten sminke det da, med masse stygge merker i huden? "Slapp av nå, og ta deg en kaffe! ;-)" Kaffe er vel nettopp en av de tingene som gjør atman må sparkle trynet sitt, kaffe drikker jeg ikke nei. God sparkling! Du høres ut til å¨ha mer behov for en indre makeover. 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 God bedring! ;-) Nå var det vel du som trengte forbedring da, jeg er bra slik jeg er jeg heldigvis. For et pes sånne som deg må ha. 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du høres ut til å¨ha mer behov for en indre makeover. For sånne som Laguna så har vel ikke akkurat det indre så mye å si. Det er vel andre ting som er mer viktig der... 0 Siter
tiliti Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ?? Hva er det med deg da? Ikke fått kaffe enda eller? Du virker bare LITT morgengretten..;-) Jeg prøver bare å fortelle deg at det finnes forskjellige smakspreferanser. Min personlige går ikke mot såkalt naturlig look. Jeg synes det er kjedelig, og jeg synes de aller fleste jentene blir mye penere med sminke på. Det synes ikke du, og det er greit nok. Da lar du være. Simple as that. Jeg tror ikke at alle gutter er enige om noe som helst. Du skal nok se at det finnes noen for deg,og noen for meg;-) Forøvrig har jeg også et søtt ansikt uten påfallende eller stygge ting på, men jeg er da altså av den overbevisning at jeg blir penere når jeg sminker meg,uten at det er noe spesielt jeg ønsker å skjule fordet. Er virkelig dette noe å lage et nummer av synes du? Slapp av nå, og ta deg en kaffe! ;-) Et lite troll 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Så allværsjakke bruker alle som ikke hel-sparkler trynet? Kanskje jeg ikke bruker det fordi jeg faktisk ikke trenger det?? Har ikke noen stygge greier i ansiktet jeg må skjule jeg. Alle gutter liker friske naturlige jenter, og ikke dem som er sykelig opptatt av seg selv og hvordan akkurat de ser ut. Selvsentrerte folk er blæh. Sminke bruker vel de fleste jenter, men de som er flinke bruker akkurat så lite at det synes at de faktisk har sminke. Kjenner du alle gutter? Merkelig med alle dem som gir meg komplimenter når jeg sminker meg pent. De er i allefall hannkjønn. Jeg har også levd usminket. Da fikk jeg aldri komplimenter fordi jeg var så naturlig og usminket. De kunne kommentere et pent klesplagg, en fin hårfrisyre og en snerten rumpe, men ikke mine vakre usminkede øyne. Og det er ikke det at det er så himmelvid forskjell på med og uten sminke, men det er prikken over i-en som gjør at man blir lagt merke til. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ganske oppsiktsvekkende at han så sjelden ser det uten sminke at han ikke engang vet hva han er sammen med... Han ser meg uten sminke på morran og når jeg har dusja på kvelden. Jeg sminker meg ikke for å legge meg. Nydusjet ser jeg fresh nok ut. På morran ser jeg blass og trett ut, og han trodde at bare jeg vasket meg så ville det bli borte, og den freshe meg kom fram. Men vi vet begge hva vi er sammen med. Du skal bare være nebbete, det biter ikke på meg, jeg er vant til påståelige fjortiser. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nå var det vel du som trengte forbedring da, jeg er bra slik jeg er jeg heldigvis. For et pes sånne som deg må ha. Jeg synes du trenger MASSE forbedring jeg..Pudre med litt folkskikk, tykke lag med normal høflighet..Og vi trenger jaffal å dekke sur og purkete..;-) Myyye å gjøre! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Et lite troll Jepp! Så det..Men ett som kjenner meg tror jeg..Det har individuelle søkere:-) Sikkert en eller annen gærning med klisterhjerne som har blitt støtt av noe jeg har sagt for noen år siden..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 For sånne som Laguna så har vel ikke akkurat det indre så mye å si. Det er vel andre ting som er mer viktig der... "sånne som laguna" *lol* Tarei en pille da, din flekksopp! :-) 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kjenner du alle gutter? Merkelig med alle dem som gir meg komplimenter når jeg sminker meg pent. De er i allefall hannkjønn. Jeg har også levd usminket. Da fikk jeg aldri komplimenter fordi jeg var så naturlig og usminket. De kunne kommentere et pent klesplagg, en fin hårfrisyre og en snerten rumpe, men ikke mine vakre usminkede øyne. Og det er ikke det at det er så himmelvid forskjell på med og uten sminke, men det er prikken over i-en som gjør at man blir lagt merke til. Ja, men du er sikkert ikke naturlig pen du da vet du. Da må du jo ha sminke for å bli det. 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "sånne som laguna" *lol* Tarei en pille da, din flekksopp! :-) Er det flekksopp du er og da eller siden du må sparkles? Synes jeg ser det ujevne ansiktet ditt.. grøss og gru 0 Siter
Babette Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, men du er sikkert ikke naturlig pen du da vet du. Da må du jo ha sminke for å bli det. Er du irritert fordi gutta ikke ser forskjell på naturlig og sminket skjønnhet? 0 Siter
Gjest ikke inne i det Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er du irritert fordi gutta ikke ser forskjell på naturlig og sminket skjønnhet? He He.. nei, men jeg ser det latterlige i at noen jenter velger å bruke formuer samt masse tid, energi og bekymringer på å sparkle seg, uten at noen engang legger merke til det. Eller de som er stygge i utgangspunktet blir sikkert litt finere da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.