Gå til innhold

En god makeupkrem å anbefale?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

For sånne som Laguna så har vel ikke akkurat det indre så mye å si. Det er vel andre ting som er mer viktig der...

Det har du nok rett i.

Dersom man benytter seg av noe så overfladisk og jålete som makeup-krem, er det nok ikke mye håp.

Fysjom!

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• Mary Poppins

5

• skorpionfisken

5

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Er det flekksopp du er og da eller siden du må sparkles? Synes jeg ser det ujevne ansiktet ditt.. grøss og gru

Ja huff! :-o

Jeg skulle nok helt sikkert vært forbudt, så stygg som jeg er;-)

Sammen med foundation, pudder mascara og hele kostebinderiet..

Hva bruker du når du skal imponere da? Din uimotståelige sjarme og vidd gjør det for deg helt alene? ;-)

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Ja huff! :-o

Jeg skulle nok helt sikkert vært forbudt, så stygg som jeg er;-)

Sammen med foundation, pudder mascara og hele kostebinderiet..

Hva bruker du når du skal imponere da? Din uimotståelige sjarme og vidd gjør det for deg helt alene? ;-)

Du gjør det for å imponere? Imponere hvem? Har du så dårlig selvtillit at du må prøve å imponere alle hele tiden?

Ikke greit...

skorpionfisken
Skrevet

Ja, men du er sikkert ikke naturlig pen du da vet du. Da må du jo ha sminke for å bli det.

Du har du sett at ALLE fotomodeller og filmstjerner bruker sminke?

De viser seg ikke foran kamera uten sminke.

Jeg vil da påstå at de fleste av dem er pene. Men de er nok penere med sminke enn uten ellers ville de vel ikke brukt sminke.

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Du har du sett at ALLE fotomodeller og filmstjerner bruker sminke?

De viser seg ikke foran kamera uten sminke.

Jeg vil da påstå at de fleste av dem er pene. Men de er nok penere med sminke enn uten ellers ville de vel ikke brukt sminke.

Nei, men poenget er vel at mange av dem ikke egentlig er så pene, hvorfor være noe annet enn man er?

Og det ER forskjell på å bruke sminke og på å måtte hel-sparkle ansiktet fordi man har så ufattelig stygg hud.

laguna1365380434
Skrevet

Du gjør det for å imponere? Imponere hvem? Har du så dårlig selvtillit at du må prøve å imponere alle hele tiden?

Ikke greit...

Selvsagt, i større eller mindre grad.. Hadde jeg bodd for meg selv i en hytte i skogen, hadde jeg nok ikke giddi å bruke sminke på daglig basis;-)

Jeg synes ikke det har noe med dårlig selvtilitt å gjøre,selvtilitten min er det generelt lite i veien med. Jeg liker å ta meg bra ut.

Du da? Hva slags problemer er det egentlig du går rundt å ruger på når du velger å ta slikt anstøt av at folk liker å sminke seg?

Det faktum at motbydelig personlighet neppe lar seg overse enten en bruker sminke eller har selvtilliten i orden?:-o

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Selvsagt, i større eller mindre grad.. Hadde jeg bodd for meg selv i en hytte i skogen, hadde jeg nok ikke giddi å bruke sminke på daglig basis;-)

Jeg synes ikke det har noe med dårlig selvtilitt å gjøre,selvtilitten min er det generelt lite i veien med. Jeg liker å ta meg bra ut.

Du da? Hva slags problemer er det egentlig du går rundt å ruger på når du velger å ta slikt anstøt av at folk liker å sminke seg?

Det faktum at motbydelig personlighet neppe lar seg overse enten en bruker sminke eller har selvtilliten i orden?:-o

Du, du er klar over at det å sminke seg og være ekstremt selvsentrert ikke akkurat utelukker en dårlig personlighet, men tvert imot...

Trenger ikke ha dårlig personlighet bare fordi en ikke liker utjåla slevopttatte kvinnfolk vel

laguna1365380434
Skrevet

Du, du er klar over at det å sminke seg og være ekstremt selvsentrert ikke akkurat utelukker en dårlig personlighet, men tvert imot...

Trenger ikke ha dårlig personlighet bare fordi en ikke liker utjåla slevopttatte kvinnfolk vel

Nei, men DU har jo det;-)

Det var det vi snakket om!

*vinker hadet til trollet*

Skrevet

Jepp! Så det..Men ett som kjenner meg tror jeg..Det har individuelle søkere:-)

Sikkert en eller annen gærning med klisterhjerne som har blitt støtt av noe jeg har sagt for noen år siden..;-)

hihi

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Nei, men DU har jo det;-)

Det var det vi snakket om!

*vinker hadet til trollet*

Åja, for du virker jo så sympatisk.. Veldig sjarmerende... Det fine med deg er jo at folk slipper å klemme deg da.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har skrytet av denne foundation uttalige ganger her og jeg gjør det igjen, Jane Iredale eller Bare Minerals (inneholder det samme) sin foundation er helt superduper!!!

Den er kun laget av naturlige mineraler, og i tillegg er den lysreflekterende. Den ser helt naturlig ut på, og du kan faktisk til og med sove med den ettersom den ikke tetter porene. (men jeg pleier ikke gjøre det).

Etter at jeg begynte å bruke den for et år siden ser huden min så frisk og fin ut, og jeg får stadig vekk komplimenter for hvordan huden ser ut.

Den er forresten i løspudderform, så jeg påfører den med kost.

Her er link:

http://www.skinstore.com/store/product.asp?catID=2842&prodID=2850

Tilsvarende fra merke Bare Minerals, kan fåes kjøpt på en del hudpleiesalonger.

Forresten er den overraskende billig, $29 tilsvarer vel rundt 200kr.

laguna1365380434
Skrevet

Åja, for du virker jo så sympatisk.. Veldig sjarmerende... Det fine med deg er jo at folk slipper å klemme deg da.

Folk synes jeg er så grei så og koseklemmer meg hele tiden..;-)

Nå må du gjøre hysj, for nå gidder ikke jeg å leke med trollet lenger..;-) Jeg har vært grei leeenge nå? ;-)

Gjest ikke inne i det
Skrevet

Folk synes jeg er så grei så og koseklemmer meg hele tiden..;-)

Nå må du gjøre hysj, for nå gidder ikke jeg å leke med trollet lenger..;-) Jeg har vært grei leeenge nå? ;-)

Grei? Ja, du har sikkert oversteget dagskvoten din hva "greihet" angår. Du kan få være slik du pleier igjen nå.

Mary Poppins
Skrevet

Så allværsjakke bruker alle som ikke hel-sparkler trynet?

Kanskje jeg ikke bruker det fordi jeg faktisk ikke trenger det?? Har ikke noen stygge greier i ansiktet jeg må skjule jeg.

Alle gutter liker friske naturlige jenter, og ikke dem som er sykelig opptatt av seg selv og hvordan akkurat de ser ut. Selvsentrerte folk er blæh.

Sminke bruker vel de fleste jenter, men de som er flinke bruker akkurat så lite at det synes at de faktisk har sminke.

hehe noe så tullete.

Jeg bruker en del sminke på øynene men har ikke noe problemer med å få gutter, hvordan forklarer du det da?

Gjest ikke inne i det
Skrevet

hehe noe så tullete.

Jeg bruker en del sminke på øynene men har ikke noe problemer med å få gutter, hvordan forklarer du det da?

Det er ikke den type sminke jeg snakker om, jeg snakker om sånn hel-sparkling av ansiktet laguna driver med.

De får vel gutter de og, mange gutter har sikkert dårlig smak, dessuten må de jo ta den de kan få de også.

Mary Poppins
Skrevet

Det er ikke den type sminke jeg snakker om, jeg snakker om sånn hel-sparkling av ansiktet laguna driver med.

De får vel gutter de og, mange gutter har sikkert dårlig smak, dessuten må de jo ta den de kan få de også.

Du lille venn, du kan ikke dømme andre du ikke en gang har sett.

Hvis man synes man er penere med litt sminket hud så er man nok det. Du må huske på at når det er snakk om sminket hud her, er det nok ikke snakk om fjortiser med masse brunkrem klint utover hele trynet.

Mary Poppins
Skrevet

Hmm det heter kanskje å ha skrytt, ikke skrytet...

serendipity
Skrevet

For sånne som Laguna så har vel ikke akkurat det indre så mye å si. Det er vel andre ting som er mer viktig der...

Ha ha. for et idiotisk utsagn. Og hvem er vel interessert i å høre " så vakker du er ...innni." ;-) *knegg*

laguna1365380434
Skrevet

hehe..Jammen ikke så lite opptatt du var av meg..:-D

Det er det jeg sier, folk som sminker seg blir tiltrekkende..;-)

Gjest tionne
Skrevet

Jeg har skrytet av denne foundation uttalige ganger her og jeg gjør det igjen, Jane Iredale eller Bare Minerals (inneholder det samme) sin foundation er helt superduper!!!

Den er kun laget av naturlige mineraler, og i tillegg er den lysreflekterende. Den ser helt naturlig ut på, og du kan faktisk til og med sove med den ettersom den ikke tetter porene. (men jeg pleier ikke gjøre det).

Etter at jeg begynte å bruke den for et år siden ser huden min så frisk og fin ut, og jeg får stadig vekk komplimenter for hvordan huden ser ut.

Den er forresten i løspudderform, så jeg påfører den med kost.

Her er link:

http://www.skinstore.com/store/product.asp?catID=2842&prodID=2850

Tilsvarende fra merke Bare Minerals, kan fåes kjøpt på en del hudpleiesalonger.

Forresten er den overraskende billig, $29 tilsvarer vel rundt 200kr.

Men atte du? Hvordan skal man velge rett farge etter de usle fargeprøveklattene der da? Jeg har lys hud og hater rosatoner i "brunkremen". Er det Satin du bruker? Kjøpte nemlig i.d. bare minerals for en stund siden, men det var ALTFOR mørkt(lurt/overtalt av et nek bak disken igjen...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...