Mary Poppins Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Men atte du? Hvordan skal man velge rett farge etter de usle fargeprøveklattene der da? Jeg har lys hud og hater rosatoner i "brunkremen". Er det Satin du bruker? Kjøpte nemlig i.d. bare minerals for en stund siden, men det var ALTFOR mørkt(lurt/overtalt av et nek bak disken igjen...). Enig at fargeprøvene ikke er noe særlig bra, jeg tok bare en sjangs, og prøvde satin. Den passer meg veldig bra om vinteren, men nå ser jeg at jeg kanskje kunne trengt en nyanse mørkere nå som sommeren nærmer seg. Jeg liker heller ikke for mye rødtone i foundationen min, og går alltid for de mere beige varianetene. 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Enig at fargeprøvene ikke er noe særlig bra, jeg tok bare en sjangs, og prøvde satin. Den passer meg veldig bra om vinteren, men nå ser jeg at jeg kanskje kunne trengt en nyanse mørkere nå som sommeren nærmer seg. Jeg liker heller ikke for mye rødtone i foundationen min, og går alltid for de mere beige varianetene. Takk for svar! Kanskje jeg skal gå for denne da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.