...kj25... Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei.. jeg gikk med smerter i høyre testikkel i 4 uker før jeg ble tvunget til lege. det var så inderlig vondt. jeg har en datter på snart to år, og jeg hadde store problemer med å være i aktivitet med henne. nå har jeg brukt antibiotika i 5 dager uten noen virkning. jeg fikk konstatert bettennelse i bi-testikkel. for at dette skal gå over må en holde seg mest mulig i ro,sier legen min. men jeg er av den rastløse typen og har holdt på å snikre og styre på. det er skikkelig vondt. men jeg fikk beskjed om at er det ikke begynt å bli bra igjen etter ca en uke så må jeg kontakte legen igjen... det er en forferdelig plass å ha det vondt... føler med mannen din.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187503-hoven-smertefull-pung/page/2/#findComment-1335526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.