Gjest fflliiiisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ...som har behov for å diskutere hva de gjør på do? Noe så uapetittelig, hold det for dere sjøl! 0 Siter
Babette Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ikke glem at hele DOL handler om helse. Og at fordelen med internett er at man tør å lufte "pinlige" spørsmål. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du er på en side som heter DOKTORonline... ring any bjelles? forøvrig burde du vel kalt deg fiiiisa istedet, spørsmålet tatt i betraktning... 0 Siter
Gjest Å hallo! Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvordan kan du si at folk skal holde slike ting for seg sjøl? Da må du heller la være å lese. Det er jo nettopp det som er så fint med dol, at man kan spørre om absolutt alt, som man ikke tør i rl. 0 Siter
Gjest fflliiiisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du er på en side som heter DOKTORonline... ring any bjelles? forøvrig burde du vel kalt deg fiiiisa istedet, spørsmålet tatt i betraktning... Doktor online består av mange forum,dette er åpent forum og burde ikke besudles av slik møkk :-) Ang nicket mitt,så tenkte jeg samme tanken som deg,men konklusjonen ble at det ble for vulgært og harry! Åsså hinter vel nicket til hvem som produserer mye av disse møkkainnleggene :-))) 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 hehe - du er på en doktorside nå - da kan du risikere litt av hvert, din slimpropp! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Doktor online består av mange forum,dette er åpent forum og burde ikke besudles av slik møkk :-) Ang nicket mitt,så tenkte jeg samme tanken som deg,men konklusjonen ble at det ble for vulgært og harry! Åsså hinter vel nicket til hvem som produserer mye av disse møkkainnleggene :-))) Vel, gjør som meg; hopp over de innleggene som ikke frister til videre undersøkelse... 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Doktor online består av mange forum,dette er åpent forum og burde ikke besudles av slik møkk :-) Ang nicket mitt,så tenkte jeg samme tanken som deg,men konklusjonen ble at det ble for vulgært og harry! Åsså hinter vel nicket til hvem som produserer mye av disse møkkainnleggene :-))) Ja, jeg er en møkkakjerring, og trives med det 0 Siter
Gjest fflliiiisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvordan kan du si at folk skal holde slike ting for seg sjøl? Da må du heller la være å lese. Det er jo nettopp det som er så fint med dol, at man kan spørre om absolutt alt, som man ikke tør i rl. Tja,men det finnes da grenser,eller? Kansje det burde være et spesielt møkkaforum for særlig intresserte? Ka trur du? 0 Siter
Gjest rødveis Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Tja,men det finnes da grenser,eller? Kansje det burde være et spesielt møkkaforum for særlig intresserte? Ka trur du? Hadde du ikke blitt ensom der inne da tror du? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 *gottcha* du er avslørt! Du behøver jo ikke å lese det du syntes er ekkelt. De fleste her inne er ganske gode til å "advare" mot ekle problemstillinger, og likevel er det gjerne de skikkelig ekle trådene som får flest innlegg... Jeg tror veldig mange har en skrekkblandet fryd når det gjelder å lese ekle ting. *trekk til deg øya* 0 Siter
Gjest politiet kaller Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 *gottcha* du er avslørt! Du behøver jo ikke å lese det du syntes er ekkelt. De fleste her inne er ganske gode til å "advare" mot ekle problemstillinger, og likevel er det gjerne de skikkelig ekle trådene som får flest innlegg... Jeg tror veldig mange har en skrekkblandet fryd når det gjelder å lese ekle ting. *trekk til deg øya* har du levert hodeskallen da? 0 Siter
Gjest ja det er du Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, jeg er en møkkakjerring, og trives med det Enig:p 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hadde du ikke blitt ensom der inne da tror du? *lol* :-D 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Enig:p Rart...når jeg bare skrev om at jeg hadde vasket et offentlig toalett....:-) 0 Siter
Gjest Hodeløs Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 har du levert hodeskallen da? Leverer du inn skallen, kan du være sikker på at snuten tar den imot og takker pent. Deretter dumper de den sikkert bare rett i restavfallet. Den er for gammel til å lage en sak. Det er flere andre som har slike gamle skaller hjemme. Tror den er i beste hender nå. 0 Siter
Gjest No no limit Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Tja,men det finnes da grenser,eller? Kansje det burde være et spesielt møkkaforum for særlig intresserte? Ka trur du? Her inne er det ingen grenser ;-) 0 Siter
Gjest politiet kaller Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Leverer du inn skallen, kan du være sikker på at snuten tar den imot og takker pent. Deretter dumper de den sikkert bare rett i restavfallet. Den er for gammel til å lage en sak. Det er flere andre som har slike gamle skaller hjemme. Tror den er i beste hender nå. Likdeler hører ikke hjemme i stua til folk vel? Dessuten nå vet vi jo hvemfuji er, så vi kanjo dra å hente den om hun ikke selv vil gjør noe med det;) 0 Siter
Gjest fflliiiisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 *gottcha* du er avslørt! Du behøver jo ikke å lese det du syntes er ekkelt. De fleste her inne er ganske gode til å "advare" mot ekle problemstillinger, og likevel er det gjerne de skikkelig ekle trådene som får flest innlegg... Jeg tror veldig mange har en skrekkblandet fryd når det gjelder å lese ekle ting. *trekk til deg øya* Feil!jeg må selvfølgelig lese alle innlegg med svar, for å se hvordan andre reagerer pågalskapen. Men det er ekkelt, ekkelt, ekkelt, ekkelt altså! Tenk hva jeg utsetter meg for? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.