Gå til innhold

Hva feiler det folk?

Anbefalte innlegg

Gjest fflliiiisa
Skrevet

...som har behov for å diskutere hva de gjør på do?

Noe så uapetittelig, hold det for dere sjøl!

Skrevet

Ikke glem at hele DOL handler om helse. Og at fordelen med internett er at man tør å lufte "pinlige" spørsmål.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du er på en side som heter DOKTORonline... ring any bjelles?

forøvrig burde du vel kalt deg fiiiisa istedet, spørsmålet tatt i betraktning...

Gjest Å hallo!
Skrevet

Hvordan kan du si at folk skal holde slike ting for seg sjøl? Da må du heller la være å lese.

Det er jo nettopp det som er så fint med dol, at man kan spørre om absolutt alt, som man ikke tør i rl.

Gjest fflliiiisa
Skrevet

Du er på en side som heter DOKTORonline... ring any bjelles?

forøvrig burde du vel kalt deg fiiiisa istedet, spørsmålet tatt i betraktning...

Doktor online består av mange forum,dette er åpent forum og burde ikke besudles av slik møkk :-)

Ang nicket mitt,så tenkte jeg samme tanken som deg,men konklusjonen ble at det ble for vulgært og harry!

Åsså hinter vel nicket til hvem som produserer mye av disse møkkainnleggene :-)))

Skrevet

hehe - du er på en doktorside nå - da kan du risikere litt av hvert, din slimpropp! ;)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Doktor online består av mange forum,dette er åpent forum og burde ikke besudles av slik møkk :-)

Ang nicket mitt,så tenkte jeg samme tanken som deg,men konklusjonen ble at det ble for vulgært og harry!

Åsså hinter vel nicket til hvem som produserer mye av disse møkkainnleggene :-)))

Vel, gjør som meg; hopp over de innleggene som ikke frister til videre undersøkelse...

Skrevet

Ja, jeg er en møkkakjerring, og trives med det :)

Gjest fflliiiisa
Skrevet

Hvordan kan du si at folk skal holde slike ting for seg sjøl? Da må du heller la være å lese.

Det er jo nettopp det som er så fint med dol, at man kan spørre om absolutt alt, som man ikke tør i rl.

Tja,men det finnes da grenser,eller? Kansje det burde være et spesielt møkkaforum for særlig intresserte?

Ka trur du?

Gjest rødveis
Skrevet

Tja,men det finnes da grenser,eller? Kansje det burde være et spesielt møkkaforum for særlig intresserte?

Ka trur du?

Hadde du ikke blitt ensom der inne da tror du?

fuji1365380447
Skrevet

*gottcha* du er avslørt! Du behøver jo ikke å lese det du syntes er ekkelt.

De fleste her inne er ganske gode til å "advare" mot ekle problemstillinger, og likevel er det gjerne de skikkelig ekle trådene som får flest innlegg...

Jeg tror veldig mange har en skrekkblandet fryd når det gjelder å lese ekle ting.

*trekk til deg øya*

Gjest politiet kaller
Skrevet

De fleste her inne er ganske gode til å "advare" mot ekle problemstillinger, og likevel er det gjerne de skikkelig ekle trådene som får flest innlegg...

Jeg tror veldig mange har en skrekkblandet fryd når det gjelder å lese ekle ting.

*trekk til deg øya*

har du levert hodeskallen da?

Gjest ja det er du
Skrevet

Ja, jeg er en møkkakjerring, og trives med det :)

Enig:p

laguna1365380434
Skrevet

Hadde du ikke blitt ensom der inne da tror du?

*lol* :-D

Skrevet

Enig:p

Rart...når jeg bare skrev om at jeg hadde vasket et offentlig toalett....:-)

Gjest Hodeløs
Skrevet

har du levert hodeskallen da?

Leverer du inn skallen, kan du være sikker på at snuten tar den imot og takker pent. Deretter dumper de den sikkert bare rett i restavfallet. Den er for gammel til å lage en sak. Det er flere andre som har slike gamle skaller hjemme. Tror den er i beste hender nå.

Gjest No no limit
Skrevet

Ka trur du?

Her inne er det ingen grenser ;-)

Gjest politiet kaller
Skrevet

Leverer du inn skallen, kan du være sikker på at snuten tar den imot og takker pent. Deretter dumper de den sikkert bare rett i restavfallet. Den er for gammel til å lage en sak. Det er flere andre som har slike gamle skaller hjemme. Tror den er i beste hender nå.

Likdeler hører ikke hjemme i stua til folk vel?

Dessuten nå vet vi jo hvemfuji er, så vi kanjo dra å hente den om hun ikke selv vil gjør noe med det;)

Gjest fflliiiisa
Skrevet

*trekk til deg øya*

Feil!jeg må selvfølgelig lese alle innlegg med svar, for å se hvordan andre reagerer pågalskapen.

Men det er ekkelt, ekkelt, ekkelt, ekkelt altså!

Tenk hva jeg utsetter meg for?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...